کد خبر: ۱۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 09
برخی منابع نزدیک به اپل می گویند این شرکت قصد دارد دو نسخه به روزشده از آیفون های ۸ و ۸ پلاس را به رنگ قرمز روانه بازار کند.
به گزارش آی تابناک : قرار است فروش این گوشی ها امروز آغاز شود و در این زمینه توافق هایی با برخی فروشندگان عمده و اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا به عمل آمده است.

پیش از این اپل بعد از عرضه گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس مدل های قرمز رنگ آنها را هم عرضه کرده بود. تولید این گوشی ها در شهریور ماه گذشته و همزمان با رونمایی از آیفون ۸، ۸ پلاس و ایکس آغاز شد.

تولید این گوشی ها در سال گذشته با هدف جمع آوری کمک مالی برای مقابله با بیماری هایی همچون ایدر، مالاریا و سل صورت گرفت و از این طریق ۳۰ میلیون دلار بودجه به همین منظور تهیه شد. اپل در مجموع از این طریق و با استفاده از شیوه هایی همچون برخی فعالیت های خلاقانه در زمینه فروش خدمات و محصولات از طریق فروشگاه اپ استور خود ۱۶۰ میلیون دلار به مبارزه با بیماری های یادشده کمک کرده است.

در مورد ویژگی های خاص این گوشی ها هنوز اطلاعاتی ارائه نشده، اما بعید به نظر می رسد آنها به غیر از رنگ خود تفاوت عمده ای با مدل های اصلی آیفون ۸ و ۸ پلاس داشته باشند.

گوشی آیفون


منبع : اپل اینسایدر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار