تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 09
با توجه به اتفاقات اخیری که در پی آشوبگری‌ کانال‌های معاند در کشور رقم خورد، می‌توان گفت سیاست اصلی تلگرام جهت‌دهی و مهندسی افکار است.

به گزارش آی تابناک : باتوجه به گسترش غیر قابل انکار پیام رسان‌ها در ارتباطات اجتماعی و مراودات اقتصادی مردم در سطح داخلی و بین‌المللی، امنیت یک شبکه پیام‌رسان در اولویت نخست کاربران قرار دارد.

جهت دهی و مهندسی افکار از سیاست‌های اصلی مدیریت تلگرام است که همواره در بازه‌های زمانی گوناگون خود را نمایان ساخته است. درک این مطلب که گروه‌های تروریستی و معاند با ملت ایران چگونه به راحتی به اجرای نقشه‌های خود می‌پردازند کمک می‌کند که به عمق سیاست‌های مدیریت تلگرام پی برد.

آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات امنیتی مطرح در این پیام رسان مسولان و مدیران در حوزه فضای مجازی را به فکر اقدام سریع در جایگزینی این نرم افزار با یک پیام رسان ملی ساخته است. ذکر این مطلب که بسیاری از کاربران تلگرام به فعالیت اقتصادی با استفاده از این پیام رسان می‌پردازند مدیران را به تامل در ظرفیت و توانایی پیام رسان ملی جایگزین تلگرام سوق می‌دهد. همین طور که در نمودار مشخص است تعداد کاربران تلگرام نسبت به سایر پیام رسان‌ها بسیار کمتر است و این خود نمایانگر امنیت پایین این نرم افزار است.

جهت‌دهی و مهندسی افکار، سیاست اصلی تلگرام





منبع : باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار