کد خبر: ۱۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 09
از زمان عرضه گلکسی S9، تمامی توجهات معطوف به دیگر پرچم‌دار سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۹ شده است. در هفته‌های گذشته شاهد سیل عظیمی از اخبار و شایعات مربوط به این هندست بودیم. این گوشی در سایت گیک‌بنچ دیده شده و نام آن در یکی از فرم‌های مربوط به عرضه آن در کلمبیا تایید شده بود. حتی کار به جایی کشید که برخی منابع خبر از معرفی این گوشی در ماه ژوئن دادند. در حالی که هنوز هم این شایعات ادامه دارند، به تازگی ویدیویی از DBS Designing منتشر شده که ما را با پرچم‌دار آینده کره‌ای‌ها بیشتر آشنا می‌کند.

به گزارش آی تابناک : DBS Designing نامی خوش در ارایه کانسپت‌هایی از پرچم‌داران آینده شرکت‌های مختلف دارد. طراحی نشان داده شده از گلکسی نوت ۹ در این ویدیو نیز بسیار جالب توجه است. طراحان به شدت امیدوارند که در نوت ۹ شاهد طراحی جدیدی در مقایسه با مدل پیشین این خانواده باشند. به جز پنل‌های منحنی استفاده شده در پشت و جلوی دستگاه، ظاهرا طراحی این گجت زاویه‌دارتر و کمی به شکل مربع شده است. طراحی قلم استایلوس نیز تغییراتی داشته تا انتخاب‌های بیشتری برای کاربران فراهم کند. در نسبت تصویر نیز تغییراتی بوجود آمده و نوت ۹ در این تصاویر به نظر کمی پهن‌تر و کوتاه‌تر از نوت ۸ می‌آید.

در خصوص ویژگی‌های این گوشی نیز باید گفت، پرچم‌دار آینده سامسونگ با صفحه نمایش سوپر امولد QHD عرضه خواهد شد. این صفحه نمایش ۶.۳ اینچی تقریبا هیچ‌گونه حاشیه‌ای در طرفین نخواهد داشت. همچنین این کانسپت نشان می‌دهد که نوت ۹ دارای صفحه نمایشی یکپارچه با حسگر اثر انگشت خواهد بود که البته تا تایید رسمی این موضوع از طرف سامسونگ، باید به آن به دیده تردید نگاه کرد. بر روی این دستگاه اندروید P به صورت پیش فرض نصب است و با وجود رمی ۸ گیگابایتی مشکلی در عملکرد آن وجود نخواهد داشت.

گلکسی نوت ۹ در مقایسه با نسخه قبلی خود باتری بزرگ‌تری خواهد داشت و انتظار می‌رود با توجه به این تغییر ضخامت آن از ۸.۵ میلی‌متر نوت ۸ کمتر باشد. مطمئنا برای دیدن تصاویری واقعی از نوت ۹ باید کمی بیشتر منتظر بمانیم، اما در حال حاضر این تصاویر کمک می‌کنند تا ذهنیت بهتری نسبت به فبلت قدرتمند سامسونگ داشته باشیم.





منبع : gizmochina
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار