کد خبر: ۱۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 07
موستانگ بولیت ۲۰۱۹ بر اساس موستانگ GT ساخته شده اما تغییرات محسوسی را به لحاظ ظاهر و جزئیات در بین این دو خودرو شاهد هستیم.

به گزارش آی تابناک : طرفداران قدیمی دنیای سینما بدون شک تعقیب و گریز جانانه استیو مک‌کویین را سوار بر موستانگ جی‌تی مدل ۱۹۶۸ در فیلم بولیت به خاطر دارند، در این فیلم تبهکاران با خودروی دوج Charger R/T استیو مک‌کویین را که در نقش پلیسی آرام و مطمئن ظاهر شده بود در خیابان‌های سانفرانسیسکو دنبال می‌کردند. این تعیب و گریز که چیزی حدود ۱۰ دقیقه در فیلم بولیت به طول انجامید به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین صحنه‌های تعقیب و گریز در بین تمامی فیلم‌ها شناخته می‌شود.

همان‌‌گونه که حتماً می‌دانید، استیو مک‌کویین مدت زیادی است که به رحمت خدا رفته، اما فورد به مناسبت ۵۰ سالگی فیلم بولیت، موستانگ بولیت را در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ توسط نوه استیو‌مک کویین رونمایی کرد.

بازگشت اسطوره؛ نگاهی به ویژگی‌های موستانگ بولیت ۲۰۱۹

با این حساب فرصت را غنیمت شمردیم تا به بهانه رونمایی موستانگ بولیت مدل ۲۰۱۹ نگاهی به این خودروی قدرتمند و باابهت داشته باشیم.

موستانگ بولیت ۲۰۱۹ بر اساس موستانگ GT ساخته شده اما تغییرات محسوسی را به لحاظ ظاهر و جزئیات در بین این دو خودرو شاهد هستیم. فورد در حین رونمایی موستانگ بولیت ۲۰۱۹ وعده داده است این خودرو را دو رنگ مشکی و سبز یاقوتی، شبیه به رنگ نسخه اصلی این خودرو در فیلم بولیت راهی بازار کند.

نمای بیرونی خودرو

در موستانگ فیلم بولیت خبری از نشان این خودرو در قسمت جلو پنجره نبود و فورد نشان موستانگ را در بولیت ۲۰۱۹ نیز از جلو پنجره حذف کرده اما آلياژی از کروم را دور جلو پنجره و پنجره‌های کناری مشاهده می‌کنیم تا شباهت‌هایی سطحی میان نسخه فعلی موستانگ بولیت و چیزی که در فیلم دیده‌ایم وجود داشته باشد. لازم به‌ ذکر است از قرار معلوم فورد برنامه‌ای برای ساخت نسخه کروکی این خودرو نیز ندارد.

بازگشت اسطوره؛ نگاهی به ویژگی‌های موستانگ بولیت ۲۰۱۹

ظاهر و تجهیزات داخلی

در قسمت داخل نیز طراحان فورد سعی کرده‌اند نماد‌هایی از نسخه قدیمی این خودرو را در فورد موستانگ بولیت ۲۰۱۹ پیاده کنند که در این زمینه می‌توان دستگیره تعویض دنده اشاره کرد، صندلی‌ها نیز چرمی و مشکی هستند که دوخت سبز رنگ به زیبایی در چرم صندلی‌ها و داشبورد درها و کنسول مرکزی خودنمایی می‌کند. در قسمت داشبورد نیز با صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی دیجیتال و امکانات پیشرفته طرف هستیم.

قدرت موتور

به همان‌ ترتیب که نسخه اصلی موستانگ بولیت بهینه‌سازی‌هایی را در زمان خود شاهد بود در مدل ۲۰۱۹ موستانگ بولیت نیز شاهد بهینه‌سازی‌های زیادی در قسمت موتور و سیستم انتقال نیرو هستیم. فورد در موستانگ بولیت ۲۰۱۹، پیشرانه ۵.۰ لیتری از نوع V8 را به خدمت گرفته که چیزی حدود ۴۷۵ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌‌دهد. با این حساب می‌توان گفت موستانگ بولیت ۲۰۱۹ حدود ۱۵ اسب‌بخار قدرت بیشتری نسبت به موستانگ GT مدل ۲۰۱۸ دارد.

بازگشت اسطوره؛ نگاهی به ویژگی‌های موستانگ بولیت ۲۰۱۹

هندلینگ

در مدل جدید موستانگ بولیت با فناوری‌های جدیدی طرف هستیم، بدنه این خودرو نیز بهینه‌سازی و تقویت شده است. این بهینه‌سازی‌ها هندلینگ بهینه‌ای را برای موستانگ بولیت ۲۰۱۹ درپی دارد، از طرف دیگر راننده قادر است حالت‌های مختلفی را برای رانندگی با این اسب‌ قدرتمند انتخاب کند.

تجهیزات و فناوری

تجهیزات استاندارد موستانگ GT با تجهیزات موستانگ بولیت ۲۰۱۹ فرق چندانی ندارد در این زمینه سیستم کنترل خودکار درجه هوا، صندلی‌های برقی و با گرمایش و سرمایش داخلی و سنسورهای پارک در قسمت عقب خودرو را می‌توان نام برد. حضور ۹ اسپیکر و سیستم اینفوتیمنت SYNC 3 نیز از دیگر مواردی است که در موستانگ بولیت ۲۰۱۹ به چشم می‌خورد. امکانات دیگری نظیر دوربین نقاط کور و امکان برخورد از عقب را می‌توان از مواردی دانست که به صورت سفارشی قابل اضافه شدن است.

بازگشت اسطوره؛ نگاهی به ویژگی‌های موستانگ بولیت ۲۰۱۹

امنیت رانندگی

در حال حاضر نتایج آزمایش‌های ایمنی موستانگ بولیت ۲۰۱۹ منتشر نشده است اما با نگاهی به امکانات ایمنی این خودرو می‌توان گفت با خودروی امن و مطمئنی سروکار داریم. سیستم ترمز اضطراری خودکار و حفظ خودرو در لاین را می‌توان از موارد ایمنی دانست که نسخه اختصاصی موستانگ بولیت ۲۰۱۹ به آن‌ها مجهز خواهد بود.

بازگشت اسطوره؛ نگاهی به ویژگی‌های موستانگ بولیت ۲۰۱۹

قیمت و زمان عرضه

فورد در حین رونمایی موستانگ بولیت ۲۰۱۹ اشاره‌ای به قیمت این اسب‌ پرقدرت نکرد اما از آنجایی که موستانگ GT مدل ۲۰۱۸ قیمتی حدود ۳۵،۰۹۵ دلار دارد می‌توان انتظار قیمتی بیشتر را در موستانگ بولیت داشت. لازم به ذکر است که موستانگ بولیت قرار است به تعداد محدودی ساخته شود و در نتیجه قیمت این خودرو در کشورهای مختلف قطعاً تفاوت زیادی خواهد داشت. فورد وعده داد تا بولیت ۲۰۱۹ از تابستان سال آینده راهی خیابان‌ها شود.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از علاقه‌مندان موستانگ بولیت هستید و نکته‌ای جالب در این زمینه می‌دانید حتماً ما و سایر کاربران را از این نکته‌ها در قسمت نظرات باخبر سازید.





منبع : برترین ها 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار