کد خبر: ۱۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 04
بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، عملکرد فوق‌العاده‌ی سامسونگ در سال گذشته مدیران این شرکت را در فهرست پردرآمدترین‌های کره‌ی جنوبی قرار داده است.

به گزارش آی تابناک : مدیرعامل سامسونگ، وان اوه هیون، برای سومین بار متوالی بیشترین درآمد سالانه را در این کشور به خود اختصاص داد. وان که از سال ۲۰۱۳ به مدیریت این شرکت گماشته شده است، سال ۲۰۱۷ موفق شد رکورد ۲۳ میلیون دلار درآمد را به ثبت برساند که نزدیک به ۳۱ درصد از آن پاداش بوده است. البته با توجه به این که شرکت کره‌ای طلایه‌دار صنعت الکترونیک دنیا به حساب می‌آید، این موضوع چندان هم تعجب‌آور نیست. عملکرد سامسونگ در سال گذشته به حدی موفق بوده است که خانواده‌‌ی لی کونهی به عنوان مالکان سامسونگ در بین ثروتمندترین خانواده‌های آسیایی قرار گرفتند. به علاوه، حتی کارمندان این شرکت نیز در پایان سال پاداش خوبی دریافت کردند و بعضی از آن‌ها چهاربرابر حقوق خود را دریافت کردند. بیشتر درآمد سامسونگ در سال ۲۰۱۷ به لطف بازار کم‌مدعی تولید تراشه و البته فروش بالاتر از انتظار گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت به دست آمد.

گلکسی اس 9

از این‌ها گذشته، مدیرعامل سامسونگ تنها کارمند این شرکت نبود که درآمد نجومی به دست آورد. شین جونگ کیون، نایب رئیس بخش نیروی انسانی سامسونگ، نیز با کسب درآمد ۸ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۷ نام خود را به عنوان دومین مدیر پردرآمد این کشور ثبت کرد. یون بو کئون، نایب رئیس شرکت سامسونگ، نیز با ۷.۳ میلیون دلار درآمد جایگاه سوم پردرآمدترین‌ها را از آن خود کرد.

با وجود این‌که سال گذشته برای سامسونگ و مدیران آن سال خوبی بود، این شرکت چالش‌های جدی را برای تثبیت برتری خود نسبت به اینتل در بازار تراشه دارد. علاوه بر این، غول کره‌ای دنیای فناوری در صنعت موبایل و تلویزیون نیز رقبایی همچون هواوی، اوپو، ال‌جی الکترونیکس و... را در مقابل خود می‌بیند. مضاف بر این‌که گفته می‌شود سامسونگ کار تولید نمایشگرهای آیفون را به شرکت دیگری واگذار خواهد کرد و این یعنی شرکت کره‌ای باید به فکر جایگزینی برای بالا بردن سود عملیاتی خود باشد.




منبع : androidheadlines 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار