تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 04
امروزه تلگرام یکی از مهمترین و پرکاربردترین شبکه های اجتماعی به شمار می آید که کاربران زیادی برای تبادل و یا ذخیره فایل و اطلاعات خود از تلگرام استفاده می کنند.
به گزارش آی تابناک : اما از طرفی بازیابی اطلاعاتی که در این اپلیکیشن وجود دارد یکی از مهمترین مواردی است که کاربران زیادی به دنبال آن هستند.
برای بکاپ گرفتن اطلاعات خود در مکالماتی که با افراد مختلف داشته‌اید راههای مختلفی وجود دارد، یکی از راه‌های ساده و قابل دسترس، استفاده از روش تلگرام دسکتاپ است.
 
مرحله اول :ابتدا با استفاده از مرورگرهایی که روی سیستم کامپیوتر خود دارید، مانند کروم یا فایر فاکس، تلگرام وب را باز کنید. برای فعال کردن تلگرام بروی کامپیوتر هم برای شما یک کد فعال سازی ارسال می شود.
 
https://web.telegram.org/#/login
 
مرحله دوم: اکنون مکالمه ای را که قصد دارید آنرا به صورت PDF ذخیره کنید باز کنید، در این روش می‌توانید حتی اطلاعات ارسالی از یک کانال تلگرامی را نیز ذخیره کنید، بنابراین می توانید یک کانال را باز کنید.
کلید Ctrl+P را فشار دهید(نکته مهمی را فراموش نکنید که البته این نکته را باید در ابتدای فرآیند بکاپ گیری چک کنید، توجه کنید که در قسمت Destination گزینه‌ی Microsoft Print to PDF فعال باشد).
شاید بخواهید که فقط قسمتی از یک مکالمه را ذخیره کنید برای این کار روی More Settings کلیک کرده و گزینه Selection only را انتخاب نمایید.
 
مرحله سوم:اکنون  گزینه Print را انتخاب کرده و  محل ذخیره فایل را انتخاب و سپس روی Save کلیک کنید.
 
به همین راحتی فایل مکالمه شما از تلگرام روی کامپیوتر شما در قالب فایل پی دی اف ذخیره شد.
 
 



منبع : بروزرسانی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار