کد خبر: ۱۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 March 30
حدود یک ماه از معرفی گلکسی S9 و نسخه پلاس آن می گذرد. از آن زمان تا به حال همه هواس‌ها به سمت پرچمدار بعدی و تابستانه کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۹ متمرکز شده است. در هیاهوی شدت گرفتن شایعات درخصوص این گوشی پرچمدار، دیتابیس گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گلکسی نوت ۹ اخیرا مهمان این بنچمارک بوده است.
به گزارش آی تابناک : نسخه مربوط به آمریکای شمالی گلکسی نوت ۹ با شماره مدل SM-N960U اخیرا در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که مطابق انتظار و به‌مانند برادران گلکسی S9، به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز شده است. این دیوایس همانند نسل قبلی خود از ۶ گیگابایت رم برخوردار است. با آن‌که پرچمداران سری S سامسونگ با اندروید ۸ اوریو معرفی شدند، اما گلکسی نوت ۹ مطابق انتظارات با اندروید ۸.۱ روانه بازارها خواهد شد.

پرچمدار تابستانه سامسونگ توانسته در بخش تک‌ هسته‌ای امتیاز ۲۱۹۰ را کسب کند که کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا همه دیوایس‌های مجهز به این تراشه توانسته بودند که در این بخش از مرز امتیاز ۲۴۰۰ عبور کنند. با این حال اوضاع در بخش چند هسته‌ای کاملا مساعد بوده و گلکسی نوت ۹ با کسب امتیاز ۸۸۰۶ نشان داده که از پس هر کاری برمی‌آید. البته باید اشاره کنیم که این امتیازها مربوط به نمونه‌های اولیه این هندست بوده و ممکن است امتیاز واقعی نوت ۹ با ارقام ذکر شده اندکی تفاوت داشته باشد.







منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار