کد خبر: ۱۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 March 28
در اولین مراسم امسال اپل، این شرکت آیپد جدید خود را معرفی کرد.

به گزارش آی تابناک : این آیپد جدید بیشتر برای مصارف آموزشی ساخته شده است. 
اپل می‌گوید که این آیپد 9.7 اینچ است که محبوب‌ترین اندازه در بین آیپدهاست. 
هنوز جزئیات زیادی درمورد این آیپد معرفی نشده اما اپل می‌گوید که این آیپد ارزان قیمت ترین در بین تبلت‌های اپل است. اپل پنسل را پشتیبانی کرده و صفحه نمایش آن رزلوشن بسیار بالایی دارد. 
گرچه این آیپد اپل پنسل را پشتیبانی می‌کند ولی جزء سری آیپد پرو نیست در نتیجه احتمال می‌رود که نیروی آن پایین‌تر از سری پرو باشد. 
این آیپد از تاریخ 8 فروردین ماه وارد بازار می‌شود. هنوز معلوم نیست که این آیپد در ایالات متحده و یا کل دنیا منتشر می‌شود. 
آپید 2018 جدید با قیمت 329 دلار ( حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان) به فروش می‌رسد که مشابه قیمت اولیه‌ی آیپد 2017 است که آن هم 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. درضمن اپل پنسل به صورت جداگانه و با قیمت حدود پانصد هزار تومان فروخته می‌شود. خبر خوب این است که از قلم‌های شخص ثالث مثل Logitech Crayon نیز می‌توانید استفاده کنید که قیمت پایین‌تری دارد. 
اپل طراحی آیپد 2018 را خیلی تغییر نداده است. بدنه‌ی آن فلزی و جلوی آن گود است. دکمه‌ی خانه نیز سر جای خود است و اسکنر اثرانگشت  Touch ID نیز روی آن قرار داده شده است. یک دوربین فیس تایم HD در جلوی تبلت و بالای آن و یک دوربین در پشت آن قرار گرفته است. 
وزن آن 469 گرم است که مشابه نمونه‌ی قبلی است. درضمن یک جک هدفون نیز روی آن قرار دارد. 
صفحه نمایش 9.7 اینچی، نسبت ابعاد آن 4:3 و رزلوشن تصویر آن 2048 x 1536 است. 
از دوربین 8 مگاپیکسلی پشت می‌توانید برای اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی استفاده کنید و همچنین عکس بگیرید. سپس می‌توانید با استفاده از قلم آن را حاشیه نگاری کنید. درضمن با این دوربین می‌توانید فیلم با کیفیت فول اچ دی بگیرید. 
دوربین جلو 1.2 مگاپیکسل و با قابلیت اچ دی است که توسط آن می‌توانید تماس ویدئویی برقرار کرده و یا سلفی بگیرید. 
اپل می‌گوید که آیپد جدید یک روز کامل قابلیت نگه داری باتری را دارد. 
نسخه‌های جدیدی از اپلیکیشن‌های Pages، Numbers و Keynote منتشر شده که پاسخی به آفیس سوئیت مایکروسافت است. این اپلیکیشن‌ها قلم را پشتیبانی می‌کنند و برای استفاده‌ی آموزشی کاربرد بسیار زیادی دارتد. 
Pages قابلیت جدیدی به نام Smart Annotations دارد که با بخش تصویر یا متنی که در حال خواندن آن هستید حرکت کرده و هیچ گاه قسمتی را که در حال خواندنش هستید گم نمی‌شود. البته این قابلیت بعداً منتشر خواهد شد. 
درضمن این آیپد محیط آموزشی بسیار خوبی مناسبی است. برای مثال می‌توانید برای تشریح قورباغه از یک قورباغه واقعیت مجازی به جای نمونه واقعی استفاده کنید. 

 





منبع : تکرادار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار