کد خبر: ۱۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 March 24
گوگل سال گذشته دستیار گوگل مخصوص گوشی های آیفون را عرضه کرد و کاملا مشخص بود که بالاخره این دستیار مجازی را برای تبلت های اپل نیز ارائه خواهد کرد. و حالا این اتفاق افتاده است. گوگل اعلام کرد که دستیار مجازی خود را برای آیپد آماده کرده است. این نسخه از دستیار گوگل از تمامی ویژگی ها و قابلیت های نسخه آیفون برخوردار است.

به گزارش آی تابناک : البته کاربران آیپد از امتیاز صفحه نمایش بزرگتر دستگاه خود که هم از حالت های پورتره و افقی پشتیبانی می کنند، استفاده خواهند کرد. این کاربران همچنین می توانند در تبلت های دارای سیستم عامل آی او اس 11 از قابلیت چند وظیفه ای بهره ببرند و در حالیکه با اپلیکیشن های دیگر کار می کنند و یا حتی بازی می کنند با این دستیار چت کنند.

همان طور که پیش از این ذکر شده بود، دستیار گوگل مخصوص آیپد تمام قابلیت های نسخه آیفونی را دارد. این امکانات شامل کنترل دستگاه های هوشمند سازگار، نمایش محتوای آیپد روی تلویزیون، برقراری تماس های تصویری و یا ارسال پیام های متنی و افزودن هشدار از طریق فرمان های صوتی است.
البته باید اعلام کنیم از آنجایی که اپل تنها دستیارهای متفرقه را برای کار در اپلیکیشن های خود فعال می کند، کاربران آیپد نمی توانند دستیار گوگل را در صفحه قفل شده آیپد خود از طریق فرمان صوتی فراخوانی کنند.
دستیار گوگل مخصوص آیپد از دیروز برای تبلت های اپل عرضه شده است و گوگل در نظر دارد تا در این برنامه از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمان، ژاپنی، پرتغالی (برزیل) و زبان اسپانیایی پشتیبانی کند.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار