کد خبر: ۱۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 March 24
به دستیار صوتی گوگل امکان جدیدی اضافه شده است. از طریق فرمان صوتی می توان به فهرست تماس های گوشی خود پول واریز نمود.
به گزارش آی تابناک : کاربران از این به بعد می توانند با استفاده از عبارت سلام گوگل به حساب بانکی من دسترسی پیدا کن، وارد حساب خود شوند و برای اعضای فهرست تماس تلفن همراه خود، پول ارسال کنند. دستیار صوتی گوگل در واقع رقیبی جدید برای خدمات دستیار صوتی آمازون به حساب می آید.


قابلیت جدید دستیار صوتی گوگل
استفاده از فرمان صوتی در دستیار صوتی گوگل، هم با گوشی های اندرویدی و هم با آیفون سازگار است و لذا کاربران به سادگی با بیان جملاتی می توانند برای فرد یا افرادی در فهرست تماس های خود پول ارسال کنند. البته کاربران برای بهره گیری از خدمات یادشده باید برنامه گوگل پی را بر روی گوشی های خود نصب داشته باشند.

با این قابلیت اگر بخواهید بابت شام خود پول پرداخت کنید، فقط کافی است بگویید، باشه گوگل، برای ….(نام فرد یا موسسه) ۱۰۰ دلار برای شام بفرست. این خدمات در ماه های آینده به بلندگوی گوگل هوم و همین طور دیگر بلندگوهای سازگار با فناوری های صوتی هوشمند اضافه خواهد شد.


بررسی امنیت استفاده از دستیار صوتی گوگل
در صورتی که نگران سوءاستفاده دیگران از چنین فناوری هستید، بد نیست بدانید این شرکت تضمین کرده که انجام هر تراکنشی از طریق دستیار صوتی گوگل ، مستلزم دسترسی کامل به حساب کاربری آن از طریق وارد کردن کلمه عبور یا استفاده از حسگر اثر انگشت است. البته هنوز نحوه دسترسی به این خدمات از طریق گوگل هوم یا محصولات مشابه مشخص نشده است.

 



منبع : pcworld
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار