کد خبر: ۱۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 March 24
به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ در حال توسعه نرم‌افزار گلکسی نوت ۹ است؛ پرچمداری که میانه‌های تابستان امسال معرفی و کمی بعد عرضه خواهد شد. طبق شواهد موجود به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها برخلاف گذشته تصمیم گرفتند که نوت جدید را در دو نسخه عرضه کنند.
به گزارش آی تابناک : ظاهرا این دستگاه دو فرم‌ور مختلف با شماره‌های N960FXXE0ARB7 و N960FXXU0ARC5 داشته که در خبرهای اخیر به آن اشاره شده است. گزارشات حاکی از آن است که سامسونگ کار بر روی نرم‌افزار گلکسی نوت ۹ را زودتر از انتظارات آغاز کرده است. در خبرها ادعا شده که شروع کار تست‌ها بر روی بخش نرم‌افزاری نوت جدید دو هفته زودتر از زمان شروع این کار برای گلکسی نوت ۸ بوده است. شاید زمان دو هفته چندان زیاد نباشد اما با این حال بدان معناست که گلکسی نوت ۹ زودتر از انتظارات و پیش‌بینی‌ها معرفی و عرضه خواهد شد.

گلکسی نوت ۹ می‌تواند اولین محصول سامسونگ با حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر باشد. هر چند که برخی منابع این ادعا را رد کرده و طراحی مشابهی با گلکسی S9 را برای آن عنوان کرده‌اند. انتظار داریم که فبلت قلم‌دار جدید سامسونگ از ویژگی‌های نوین حاضر در کهکشانی‌های بهاره این کمپانی مانند دوربین دوگانه با دیافراگم متغیر و اسپیکرهای استریو برخوردار باشد. البته می‌توان امیدوار بود که نوت ۹ با برخی بهبودها در بخش دوربین و نرم‌افزار نیز همراه باشد.




منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار