کد خبر: ۱۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 March 23
گوگل پلی استور منبع اصلی دانلود اپلیکیشن، بازی، فیلم و چیزهای دیگر در دستگاه اندروید است. درحالی که استفاده از آن ساده است اما ترفندهایی نیز برای استفاده از آن وجود دارد.
به گزارش آی تابناک : در این مقاله به روز رسانی‌های جدید گوگل را بررسی می‎کنیم و به شما می‌گوییم که از چه ترفندهایی برای استفاده‌ی بهینه‌ی گوگل پلی استور می‌توانید استفاده کنید.
 

1- پیش از دانلود بازی‌ها دمو آن‌ها را امتحان کنید

google play

 

حتماً درمورد قابلیت Instant Apps گوگل شنیده‌اید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد بدون نصب چیزی از اپلیکیشن‌ها استفاده کنید. اخیراً این شرکت قابلیتی را به نام Google Play Instant معرفی کرده است. با این قابلیت می‌توانید پیش از دانلود بازی آن‌ها را امتحان کنید. درحال حاضر تنها تعدادی از بازی‌ها از جمله Clash Royale وWords With Friends2 موجود هستند اما به زودی تعداد این بازی‌ها بیشتر خواهد شد. برای امتحان کردن یک بازی پیش از دانلود آن گزینه‌ی Try Now را انتخاب کنید.
 

2- نسخه‌ی بتا اپلیکیشن‌ها را امتحان کنید

play store

 

اگر دوست دارید زودتر از بقیه از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن‌ها استفاده کنید و به توسعه دهندگان کمک کنید تا اپلیکیشن‌های خود را امتحان کنند می‌توانید از نسخه‌های بتا در پلی استور استفاده کنید. با این روش می‌توانید همیشه آپدیت‌ها را پیش از انتشار دریافت کنید. اما حواستان باشد که گاهی اوقات نسخه‌های بتا بی ثبات هستند.
برای دسترسی به نسخه‌ی بتا، یک اپلیکیشن که دوست دارید امتحان کنید را پیدا کرده و به پایین صفحه بروید. اگر در این قسمت گزینه‌ی Become a beta tester را دیدید برای عضویت در برنامه‌ی بتا گزینه‌ی I’m in را لمس کنید. در بخش My apps & games می‌توانید تب Beta را انتخاب کنید تا همه‌ی اپلیکیشن‌هایی را که در برنامه‌ی بتا قرار دارند ببینید.
 

3- حذف تاریخچه‌ی اپلیکیشن‌های دانلود شده

اگر تعداد زیادی اپلیکیشن نصب کرده‌اید به احتمال زیاد تاریخچه‌ی دانلود شما حسابی پر شده است. این موضوع باعث می‌شود یافتن اپلیکیشنی که دوباره قصد دانلود آن را دارید سخت شود.
برای حذف تاریخچه‌ی جست‌وجو در منو سمت چپ به Settings > Clear local search history بروید. برای حذف اپلیکیشن‌های شخصی از تاریخچه، منو سمت چپ را باز کرده و My apps & games را انتخاب کنید.
تب Library را لمس کنید تا لیستی از همه‌ی اپلیکیشن‌هایی که نصب کرده‌اید را ببینید. برای حذف یک اپلیکیشن از لیست آیکون X را لمس کنید. متاسفانه هیچ راهی برای حذف سریع این لیست وجود ندارد.
 





منبع : MAKEUSEOF
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار