کد خبر: ۱۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 15
انتظارها بر آن بود که گوشی هواوی P20 لایت به همراه دیگر برادرانش یعنی هواوی P20 و P20 پرو معرفی شود اما به نظر می‌رسد که برنامه‌ریزی‌های هواوی دستخوش تغییراتی شده است؛ زیرا هم‌اکنون کاربران لهستانی می‌توانند این اسمارت‌فون را پیش‌خرید کرده و آن را در تاریخ ۶ فروردین دریافت کنند.
به گزارش آی تابناک : این تاریخ حدودا یک هفته پس از معرفی نمونه چینی این دیوایس با نام هواوی نوا ۳e را نشان می‌دهد. پیش فروش هواوی P20 لایت با قیمت ۳۸۰ یورو در لهستان انجام می‌پذیرد و خریداران آن یک دستگاه ترازوی هوشمند هواوی را نیز به عنوان هدیه دریافت می‌کنند. مطمئنا پس از فاش شدن حجم عظیمی از مشخصات این هندست، اعلام رسمی جزئیات سخت‌افزاری آن نمی‌تواند چندان هیجان‌انگیز باشد.



هواوی P20 لایت به یک نمایشگر ۵.۸۴ اینچی با وضوح ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده و در قلب آن از تراشه کایرین ۶۵۹ استفاده شده است. این اسمارت‌فون به صورت پیش‌فرض از اندروید ۸ اوریو بهره‌مند بوده که با رابط کاربری EMUI 8 شخصی‌سازی شده است. در بخش پشتی هواوی P20 لایت می‌توانیم دوربین دوگانه‌ای را مشاهده کنیم که از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای سنجش عمق تشکیل شده است. هواوی برای دوربین سلفی نیز یک نمونه‌ ۱۶ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است.





منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار