کد خبر: ۱۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 15
کمتر از سه ماه تا آغاز نمایشگاه E3 2018 که بهشت هر گیمری محسوب می‌شود فاصله داریم. مایکروسافت امروز در خصوص حضور خود در این نمایشگاه عنوان کرده که E3 امسال بزرگترین حضور مایکروسافت در تاریخ این نمایشگاه خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : سال گذشته مایکروسافت با رونمایی از ایکس باکس وان ایکس در نمایشگاه E3 شب گرمی را برای ایکس باکسی‌های رقم زد. ظاهرا ردموندی‌های برای نمایشگاه سال جاری تدارک بسیار گسترده‌ای دیده‌اند. با توجه به آنکه کمتر از سه ماه تا آغاز نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیک موسوم به E3 فاصله داریم، ردموندی‌های اعلام کرده‌اند:

پس از تولید اولین ایکس باکس که رونمایی از آن در نمایشگاه E3 سال 2000 انجام شد، ما همواره حضور مستمر و چشمگیری در این نمایشگاه داشته‌ایم. طی این سالها ما تلاش کرده‌ایم تا با عرضه عناوین انحصاری و دیگر روش‌های طرفداران خود را به هیجان آوریم، سال 2018 نیز مطمئنا استثنا نخواهد بود. در حقیقت باید اعلام کنیم که نمایشگاه امسال بزرگترین و مفصل‌ترین حضور ما در E3 خواهد بود.

مایکروسافت طی سالهای گذشته سالنی موسوم به Microsoft Theatre را برای برگزاری کنفرانس خود و نمایش دستاوردهای خود در اختیار داشت. اما در E3 2018 ماجرا متفاوت خواهد بود چرا که مایکروسافت عنوان کرده که در نمایشگاه E3 سال جاری طی همکاری نزدیک این شرکت با موسسه ESA و دست‌اندرکاران نمایشگاه، امسال استفاده بیشتر از Microsoft Theatre انجام خواهد گرفت.برطبق برنامه مایکروسافت قرار است تا سالن همیشگی این شرکت در نمایشگاه یا همان Microsoft Theatre به برگزاری رویدادهای رسمی نمایشگاه نظیر "کنفرانس ایکس باکس” که در اول ماه ژوئن برگزار خواهد شد اختصاص یابد. علاوه بر این مورد قرار است تا رویدادهایی نظیر برنامه‌های ویژه طرفداران، بررسی و نگاه نزدیک بازی‌هایی عرضه شده توسط شرکت کنندگان در نمایشگاه و مواردی مشابه نیز در همان سالن Microsoft Theatre برگزار شود.

لازم به ذکر است که در سالهای پیشین صرفا کنفرانس اصلی مایکروسافت در سالن Microsoft Theatre برگزار می‌شد و رویدادهای کوچک‌تر در دیگر بخش‌های نمایشگاه انجام می‌گرفت. ردموندی‌های علت این تصمیم را از یک سو متمرکز کردن تمامی فعالیت‌های ایکس باکس در نمایشگاه اعلام کرده‌اند و از سوی دیگر عنوان کرده‌اند که با این تغییر حضور طرفداران و شرکا در کنفرانس اصلی ایکس باکس در نمایشگاه E3 2018 با گستردگی و سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

یکی دیگر از امکانات جالبی که مایکروسافت برای طرفداران و شرکت‌کنندگان درنظر گرفته تخصیص بخش ویژه‌ای در سالن است که طرفداران می‌توانند همزمان به آزمایش و تجربه بازی‌های جدید از همان محل سالن بازی خود را از طریق سرویس میکسر استریم کرده و حتی جدیدترین رویدادها و وقایع نمایشگاه را به اشتراک بگذارند.

در نهایت باید اضافه کنیم که مایکروسافت در ماه آوریل یعنی تنها یک ماه دیگر جزییات بیشتری از برنامه‌های خود برای نمایشگاه E3 2018 را اعلام خواهد کرد.

 




منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار