تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 15
اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین کاربران به شمار می آید اما مدتی است نحوه نمایش پست ها در اینستاگرام تغییر کرده است و همین مورد باعث نارضایتی کاربران زیادی شده است. اما آیا اینستاگرام برای افزایش رضایت کاربرانش الگوریتم نحوه نمایش پست ها را تغییر خواهد داد یا خیر؟!
به گزارش آی تابناک : چندی پیش اینستاگرام الگوریتم نحوه نمایش پست های خود را تغییر داد و بر اساس محبوب ترین پست های هر کاربر و یا پست های تبلیغاتی پست ها را نمایش می دهد. به عبارتی انتشار پست ها بر اساس زمان نمی باشد و همین مورد باعث می شود که پست های مختلف مربوط به ساعات مختلف برای کاربر نمایش داده می شود.

انتشار پست ها بر اساس زمان باعث می شود کاربر به صورت منظم و به ترتیب پست ها راببیند و تفاوتی بین دیگر پست ها و یا پست های تبلیغاتی ایجاد نشود اما از طرفی نمایش پست ها بر اساس زمان به نفع کسب و کارهای تجاری نخواهد بود زیرا با این الگوریتم ممکن است تبلیغ کسب و کارهای آن ها دیرتر و یا در پایین تر از پست های دیگر نمایش داده شود.

در هر صورت از شواهد به نظر می رسد که فیسبوک بعد از انتقادات شدیدی که بابت سیستم الگوریتمی دریافت کرده، بالاخره راضی شده که این رویه را کنار گذاشته و در جهت رضایت اکثریت پیش برود.




منبع : بروزرسانی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار