کد خبر: ۱۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 15
اسپاتیفای فراتر از یک ضبط صوت است. با وجود فراداده‌های زیاد درمورد هنرمندان، موزیک‌ها و آلبوم‌ها اسپاتیفای به اپلیکیشن مرجع بسیاری از موزیک بازها تبدیل شده است.
به گزارش آی تابناک : متاسفانه بسیاری از این اطلاعات یا وجود ندارند و یا غلط هستند و این موضوع باعث شده که کاربران نتوانند آنطور که باید موزیک‌های مورد علاقه‌ی خود را بیابند. اسپاتیفای به کمک شما نیاز دارد تا خدماتش را گسترش دهد. این شرکت حتی یک ابزار برای این کار منتشر کرده است. 
این ابزار جدید Line-In نام دارد و همه‌ی کاربران دسکتاپ اسپاتیفای به آن دسترسی دارند. به صورت خلاصه این ابزار به شما امکان اضافه کردن اطلاعات و یا ایجاد تغییرات را در اطلاعات موجود اسپاتیفای درمورد موزیک‌ها و هنرمندان فراهم می‌کند. 
برای دسترسی به Line-in تنها کاری که باید بکنید این است که روی سه نقطه کنار نام هنرمند، آلبوم یا موزیک کلیک کرده و Suggest an Edit را انتخاب کنید. سپس می‌توانید اطلاعات موجود در اسپاتیافی را تایید کرده و یا آن‌ها را ویرایش کنید. 
این فراداده‌ها شامل ایجاد تغییر در نام آلبوم، سبک موزیک، توضیحات مربوط به آن، فضای موزیک و چیزهای دیگر می‌شود. البته نمی‌توانید عنوان آلبوم‌ها یا موزیک‌ها را به چیزهای عجیب غریب تغییر دهید. 
انجام این کار نه تنها برای موزیک بازها بسیار جذاب است بلکه اطلاعات بسیار مهمی را به اسپاتیفای ارائه می‌دهد. 
شاید از خودتان بپرسید چرا باید وقت خود را صرف کمک کردن به اسپاتیفای به صورت رایگان بکنید. به همین دلیل احتمالاً Line-In فقط برای طرفداران سرسخت موزیک جذاب باشد که نمی‌توانند اطلاعات غلط را درمورد موزیک و یا هنرمند موردعلاقه‌ی خود تحمل کنند. 
البته اسپاتیفای اطلاعات بسیار زیادی را جمع آوری می‌کند که شامل اطلاعات شما و سلیقه‌ی موسیقیتان می‌شود. پس اگر خیلی به حریم شخصی خود اهمیت می‌دهید شاید دلتان نخواهد این اطلاعات را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. 





منبع : MAKEUSEOF
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار