کد خبر: ۱۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 15
گوگل امروز اعلام کرد که از ابتدای ماه ژوئن، تبلیغات مربوط به ارزهای دیجیتال و موضوعات مرتبط با آن را ممنوع خواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : گوگل صبح امروز اعلام کرد که از ابتدای ماه ژوئن سال جاری میلادی (۱۱ خرداد ۱۳۹۷)، تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال و محتوای مرتبط با آن را ممنوع خواهد کرد. به‌موجب سیاست‌های جدید، گوگل تبلیغات مرتبط با محصولات مالی نظری یا غیر قابل کنترل، مانند گزینه‌های باینری، ارزهای دیجیتال و Spread Betting‌ مالی را ممنوع می‌کند.

گوگل در بیانیه‌ای جداگانه، اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷ حدود ۳.۲ میلیارد تبلیغ را که در تناقض با سیاست‌های تبلیغاتی این شرکت بوده‌اند، حذف کرده است، این رقم، نزدیک به دو برابر تعداد تبلیغات حذف‌شده توسط گوگل در سال ۲۰۱۶ است. اسکات اسپنسر، مدیر تبلیغات پایای گوگل در این زمینه می‌گوید:

بهبود تجربه‌ی مربوط به تبلیغات در سراسر وب، چه از طریق حذف تبلیغات مضر و چه از طریق حذف تبلیغات مزاحم، همواره یکی از اولویت‌های ما خواهد بود.

خاطرنشان می‌کنیم که فیسبوک نیز در ماه ژانویه‌ اعلام کرد که آگهی‌های مرتبط با محصولات مالی و سرویس‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال و پیشنهاد اولیه‌ی ارز دیجیتال را ممنوع خواهد کرد، این سیاست در تمام پلتفرم‌های این شرکت، نظیر شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک، Audience Network‌ و اینستاگرام پیاده خواهد شد.





منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار