کد خبر: ۱۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 15
در حال حاضر یکی از متفاوت ترین دوران کچ اپ (Ketchapp) را داریم میبینیم. اگر تا چند ماه پیش بازی های این شرکت از فاصله طولانی قابل تشخیص بودند ولی حالا و برای بعضی ساخته های فرانسوی ها، تا زمانی که نام ناشر را نبینیم نمی توانیم متوجه شویم که بازی کار کچ اپ است و این را می توان نشانه خوبی تلقی کرد.

به گزارش آی تابناک : فرمول کچ اپ در یک بازه زمانی چند ماهه طعم خودش را از دست داده بود و دیگر جواب نمی داد. اگرچه بازی های کنونی آن ها همچنان از همین فرمول استفاده می کنند و سادگی در تک تک مکانیزم های ساخته های این استودیو پیداست اما با اضافه شدن مقداری چاشنی، معجون فرانسوی ها دوباره طعم خوشمزه ای به خودش گرفته است.

در «ماشین برابر پلیس ها» (Car Vs Cops) نیز همین طعم خوشمزه را می توان چشید. بازی پایش را فراتر از استانداردهای کچ اپ نمی گذارد ولی همانند Flippy تجربه ای متفاوت تر از چند ساخته اخیر این توسعه دهنده به بازیکن ها هدیه می دهد و همین مسئله برای آنکه به ساخته جدید فرانسوی ها شانس تجربه کردن را بدهیم کافیست.

Car Vs Cops

بازی تقابل یک ماشین با پلیس ها نشان می دهد؛ تا جایی که می توانید به پلیس ها برخورد نکنید. برای این کار نیز وظیفه دارید با سرعت زیاد فرار کنید، دور بزنید و مسیرتان را تغییر دهید. مشابه Finger Driver که خود Car Vs Cops نیز ادامه معنوی آن به حساب می آید، در اینجا سازنده از دو کنترل متفاوت استفاده کرده است.

می توانید همانند یک فرمان، ماشین را کنترل کنید یا با لمس طرفین اسمارت فون، به جهت های چپ یا راست بروید، کاملا به خودتان بستگی دارد. اما با این همه سادگی، جذابیت Car Vs Cops کجاست؟ مشابه Flippy چیزی که اثر جدید کچ اپ را جذاب کرده به سختی زیاد بازی بر می گردد.

Car Vs Cops

سرعت پلیس ها بیشتر از شما بوده و هر لحظه باید با تغییر مسیر خود، سعی کنید از دست آن ها بگریزید. اوج لذت این تعقیب و گریز را نیز زمانی می چشید که پلیس های زیادی به دنبال تان هستند، یک دور کامل می زنید و آن ها به یکدیگر برخورد می کنند.

همین ریتم سریع در کنار گرافیک زیبا و موسیقی های دلنشین Car Vs Cops را به یکی از جذاب ترین بازی های سخت کچ اپ تبدیل کرده است. بنابراین حرف های مان را اینگونه به پایان می رسانیم که اگر خواهان یک تجربه سرگرم کننده با دستپخت فرانسوی ها هستید، همین الان ساخته جدید کچ اپ را دانلود کرده و به تجربه آن مشغول شوید.

Car vs Cops
  • Car vs Cops
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Ketchapp
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: 157.6 / 43.68 مگابایت





























منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار