کد خبر: ۱۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 15
همزمان با رونق خودروهای برقی و خودران، یک اتفاق انقلابی دیگر نیز در صنعت خودروسازی جهان در حال رخ دادن است و آن چیزی نیست جز رخت بر بستن از زمین به هوا.

به گزارش آی تابناک : همزمان با رونق خودروهای برقی و خودران، یک اتفاق انقلابی دیگر نیز در صنعت خودروسازی جهان در حال رخ دادن است و آن چیزی نیست جز رخت بر بستن از زمین به هوا.

همانطور که در یک سال اخیر خبرهای بسیاری پیرامون طراحی کانسپت های پرنده از سوی خودروسازان مطرح بوده ایم و شرکت های تاکسی رانی نیز از اضافه شدن حمل و نقل هوایی با خودروهای پرنده در آینده و برنامه های خود در این زمینه خبر داده اند، رفته رفته باید شاهد رونمایی این محصولات پرنده در نمایشگاه های بین المللی خودرو در سالهای پیش رو باشیم.

در جدیدترین اخبار پیرامون خودروهای پرنده، شرکت پورشه است که خبرساز شده و از توافق با گروه خودروسازی دایملر برای تولید محصولات پرنده مشترک خبر داده است.

همکاری دو غول خودرو سازی برای ساخت اتومبیل پرنده

«دتلو وُن پلاتن» مدیر فروش شرکت خودروسازی پورشه آلمان در این باره می گوید: « اندکی به مکزیک یا برزیل فکر کنید، در این کشورها گاها برای پیمودن مسیری 20 کیلومتری، بایستی 4 ساعت زمان صرف کرد در صورتی این مدت زمان با سفرهای هوایی می تواند به از چندین ساعت به چندین دقیقه تغییر یابد. بهترین مزیت سفر های هوایی این است که برخلاف سطح زمین، پیمون مسیر به صورت تک بعدی نیست و از این حیث ترافیکی در آسمان ها وجود نخواهد داشت.

پس چرا باید به فکر توسعه و پیشرفت و رخب بر بستن از زمین به هوا نباشیم؟ پورشه با علاقه زیاد این موضوع را در اهداف آتی خود قرار داده است و همکاری با دایملر می تواند به فعالیت های بخش توسعه و تحقیق ما و دایملر در زمینه پیشرفت و توسعه وسایل نقلیه پرنده جدیت و قوتی بیشتر دهد.»

شایان ذکر است که شراکت شرکت چینی جیلی با دایملر یکی از دلایل تمایل همکاری پورشه با دایملر برای تولید خودروهای پرنده است چرا که شرکت جیلی در راستای خرید شرکت های مختلف، در حال حاضر صاحب شرکت تولید کننده خودروهای پرنده Terrafugia نیز هست.






منبع : میزان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار