کد خبر: ۱۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 14
گوگل اسیستنت، دستیار صوتی گوگل از روز گذشته در اختیار کاربران آیپدهای اپل قرار گرفته است.
به گزرش آی تابناک : گوگل سال گذشته با انتشار دستیار صوتی خود برای آیفون‌، امکان استفاده از آن را برای کاربران خود و کاربران گوشی‌های اپل فراهم کرد. این شرکت اکنون با انتشار گوگل اسیستنت برای آیپد، دستیار صوتی خود را در اختیار طیف وسیع‌تری از کاربران رقیب قرار داده است.

بر اساس گزارش گوگل، اسیستنت در آیپد از همان توانایی‌های خود در آیفون که تا حدودی محدودتر از عملکرد آن در دستگاه‌های اندروید است، برخوردار خواهد بود. با این وجود، گوگل مدعی است که دستیار صوتی‌اش همچنان قادر به انجام کارهای مختلفی نظیر تنظیم نور صفحه، نمایش محتوای آیپد روی تلویزیون، ارسال پیام یا برقراری تماس‌های ویدئویی و تنظیم یادآوری خواهد بود.

گوگل می‌گوید مزیت اسیستنت در آیپد تطبیق‌پذیری این دستیار صوتی با نمایشگر بزرگ‌تر و امکان بهره‌گیری از آن در حالت‌های پرتره (عمودی) و منظره (افقی) است. اسیستنت همچنین از چندوظیفگی آی‌اواس ۱۱ پشتیبانی می‌کند و می‌توان در حین استفاده از دیگر اپلیکیشن‌ها از آن بهره گرفت.

گوگل اسیستنت از روز گذشته در اپ استور اپل در کشورهای بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، پرتغال (برزیل) و اسپانیا در دسترس کاربران قرار گرفته است.





منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار