کد خبر: ۱۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 14
طبق شایعات، اپل اواخر امسال یک جفت ایرپاد جدید عرضه می کند. گرچه طبق گزارش های جدید به نظر می رسد که این ایرپادها در سال 2019 عرضه خواهند شد و احتمالاً با قابلیت جدیدی در قالب حذف نویز ارائه می شوند که در صورت صحت این اطلاع می تواند قابلیت جالبی باشد.

به گزارش آی تابناک : تاکنون قابلیت حذف نویز بیشتر محدود به هدفون های بزرگ می شد . در هر حال اضافه شدن قابلیت حذف نویز به ایرپادها می تواند نرخ خرید آنها را افزایش دهد به ویژه با در نظر گرفتن این نکته که گفته می شود دارای قابلیت ضد آب هم هستند.

همچنین گزارش ها حاکی است ، ایرپادهای جدید احتمالاً با پردازشگر کمکی سیری ارائه خواهد شد که این امکان را فراهم می کند تا دستورهای "Hey Siri” را مشابه هومم پاد ها درک کند. ایرپادها در دسامبر سال 2016 عرضه شدند و اکنون زمان بسیار مناسبی برای ارتقای آنها است. اپل ابتدا با تولید این هدفون ها مورد تمسخر قرار گرفت اما در فاصله ای کوتاه ثابت شد که این هدفون ها از محصولات پر فروش اپل هستند تا جایی که خریداران تا مدتی برای دسترسی به آنها با مشکل روبه رو شدند.
اپل همچنین در نظر دارد همراه با ایرپادهای جدید ، یک قاب شارژ بی سیم را نیز ارائه کند که با شارژر بی سیم AirPower جدید نیز کار می کند .




منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار