کد خبر: ۱۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 14
شرکت آمازون امروز بیش از ۲۶۰ هزار دستگاه پاور بانک ساخت خود را به دلیل احتمال احتراق باتری آن فراخوان داده است.

به گزارش آی تابناک : شرکت آمازون که سالهاست یکی از بزرگترین شرکت های تکنولوژی در آمریکا و جهان محسوب می شود، امروز ۲۶۰ هزار دستگاه پاور بانک یا دستگاه شارژ بدون نیاز به پریز برق خود را فراخوان داده است تا کاربرانی که از مدل های مختلف آن با ظرفیت باتری ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۱۰ هزار و ۱۶ هزار میلی آمپر بر ساعت از احتراق و آتش گرفتن احتمالی آن ها جلوگیری به عمل بیاورند.

آمازون با انتشار این خبر در صفحه رسمی خود در فضای مجازی، به تمامی کاربرانی که از پاوربانک هایی با برند آمازون استفاده می کنند، هشدار داده و اعلام کرده است که هرچه زودتر با مراجعه به نمایندگی های رسمی این شرکت آمریکایی و یا مراجعه غیرحضوری به وب سایت های آن، شناسه کاربری و شماره ID پاور بانک خود را وارد کرده و ببینند که آیا دستگاه شارژرشان در فهرست محصولات فراخوان داده شده هست یا خیر.

آمازون علت این فراخوان را احتمال آتش گرفتن و نقص باتری برخی از پاوربانک های خود اعلام کرده است. متخصصان این شرکت گفته اند درصورت مشاهده خروج هرگونه مایع از پاوربانک های مربوطه، به هیچ عنوان به آن مایع دست نزنند چراکه اسید موجود در آن ممکن است پوست دست را بسوزاند. سپس بلافاصله آن را تحویل نمایندگی های رسمی آمازون بدهند تا مشکل آن را به سرعت برطرف سازند.




منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار