کد خبر: ۱۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 14
آخرین ساعت هوشمندی که فیت بیت معرفی کرده بود Ionic بود که در فصل تابستان رونمایی شد. فیت بیت که همیشه یکی از بزرگان پوشیدنی‌های هوشمند بوده امروز با معرفی Versa مدل جدیدی از ساعت‌های هوشمند خود نشان داد که برای حفظ جایگاه خود در این بازار کاملا مصر است.

به گزارش آی تابناک : فیت بیت یکی از کنه‌کارترین سازندگان دستبند‌های سلامتی و ساعت‌های هوشمند در دنیا است. در کنار کیفیت و نوآوری بالایی که در محصولات این شرکت دیده می‌شود یک عامل بسیار مهم برگ برنده آن در مقابل رقبا است. محصولات فیت بیت تنها محصولات پوشیدنی هوشمند هستند که در هر پلتفرمی پشتیبانی می‌شوند. خواه کاربر ویندوز باشید، یا اندروید یا ios و حتی مک، اپلیکیشن فیت بیت برای شما در دسترس است و امکان همگام‌سازی ساعت هوشمند یا دستبند سلامتی فیت بیت با دستگاه شما وجود دارد.

آخرین محصول معرفی شده توسط این شرکت Fitbit Ionic بود که با طراحی بسیار جذاب و رنگبندی‌ بسیار جالب خود توانسته موفقیت و فروش خوبی را کسب کند. فیت بیت آیونیک در تابستان معرفی شده با این حساب همچنان محصولی کاملا تازه نفس است. با این حال فیت بیت که از میزان رقابت در بازار ساعت های هوشمند کاملا آگاه است، امروز ساعت هوشمند دیگری موسم به Fitbit Versa را رونمایی کرد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید طراحی آیونیک و ورسا کاملا متفاوت است. فیت بیت آیونیک دارای حاشیه‌های کاملا تیزی است در حالی که حاشیه‌های فیت بیت ورسا کاملا گرد است و در قیاس با مدل پیشین خود بیشتر روی مچ دست می‌خوابد. این تغییرات عمده در طراحی کاملا گویای این مسئله است که فیت بیت در تلاش است در سال جاری با پوشش دادن طیف بیشتری از سلایق کاربران، سهم بیشتری از بازار را مال خود کند.

ورسا درست مانند دیگر محصولات فیت بیت قابلیت‌های زیادی برای بررسی فعالیت بدنی و وضعیت سلامتی شما دارد. ورسا در قلب خود تعداد زیادی سنسور نظیر شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور پایش اپتیکال ضربان قلب، ارتفاع سنج، سنسور نور محیط و … را در خود جای داده است.

یکی از نقاط قوت همیشگی ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی این شرکت عمر بسیار خوب باتری است. ورسا تازه از راه رسیده نیز این سنت را به ارث برده و قادر است با یک بار شارژ کامل عمر باتری بیش از 4 روز را ارایه دهد که کاملا مناسب و تاثیرگذار است. این ساعت درست مانند فیت بیت آیونیک ضد آب بوده و تا عمق 50 متری قابل استفاده است. از سوی دیگر این شرکت نسخه ویژه‌ای از آن را نیز معرفی کرده که به NFC تجهیز شده و کاربران می‌توانند از آن برای پرداخت‌های خود استفاده کنند.

ورسا از هم اکنون برای پیش خرید در دسترس کاربران قرار گرفته و عرضه عمومی از ماه آوریل یعنی تقریبا یک ماه دیگر آغاز خواهد شد. فیت بیت ورسا را در سه رنگ استاندارد مشکی، رزگلد و نقره‌ای عرضه کرده است و قیمت نسخه معمولی 199.95 دلار است که 100 دلار پایین‌تر از ساعت هوشمند قبلی این شرکت یعنی آیونیک است. از این حیث ورسا را می‌توان گزینه بسیار مناسب برای کاربرانی که قصد خالی کردن جیب خود ندارند دانست.

نسخه محدود این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی گرافیتی و رز گلد با بند Lavender Woven بنفش رنگ با قیمت 299.95 دلار عرضه خواهد شد. در مجموع ورسا را باید گزینه مناسبی برای ورزش‌کاران و البته افراد معمولی دانست، در حالی که آیکونیک ساعت هوشمندی بود که با طراحی خشن خود مستقیما ورزشکاران را هدف قرار داده بود. در ادامه می‌توانید ویدیو بررسی اولیه این ساعت هوشمند را تماشا کنید.

 



منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار