کد خبر: ۱۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 14
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در مورد رشد کسب و کارهای استارتاپی سخن گفت و ادامه داد که بخش خصوصی می توانند در این زمینه نقشی مهم داشته باشند.
به گزارش آی تابناک : سورنا ستاری اعلام نمود که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بر روی کسب و کارهای استارتاپی و دانش‌بنیان می تواند موجبات شکل‌گیری و رونق آنها را فراهم کند و در توسعه اقتصاد، کسب‌وکار و اشتغال فارغ‌التحصیلان جوان نیز نقش داشته باشد.

رشد کسب و کارهای استارتاپی با سرمایه گذاری بخش خصوصی
سورنا ستاری در مراسم افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بر روی ایده‌های نوآورانه دانشگاهیان به عنوان شیوه جدید توسعه اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی اشاره کرد و رشد کسب و کارهای استارتاپی را مورد توجه قرار داد. به گفته وی سرمایه‌گذاری دولتی برای مدیریت، توسعه و پیشرفت کسب و کارها اثرگذار نخواهد بود و حضور بخش خصوصی می تواند در این زمینه مفید باشد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهو، رشد فزاینده واحدها و مراکز فناور اطراف محیط دانشگاه صنعتی شریف را نشان‌دهنده توسعه کسب و کارهای برآمده از دل دانشگاه‌ها دانست و اعلام کرد که در محوطه پیرامونی دانشگاه بیش از ۳۲۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان مستقر هستند که بیش از ۶هزار نفر در این شرکت‌ها  اشتغال مستقیم دارند.

حضور ۱۰ واحد فناور در پارک علم و فناوری شریف
در ادامه، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری شریف دیدن کرد. این ۱۰ واحد در حوزه‌های محصولات پوشیدنی ضد امواج، تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، نانوفناوری، سلامت الکترونیک و… فعالیت می‌کنند.





منبع : ایسنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار