کد خبر: ۱۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 13
چند روز پیش بود که هواوی از گوشی جدید Y9 2018 رونمایی کرد. محصولی که جانشین هواوی Y9 سال گذشته به شمار می‌رود. به نظر می‌رسد روند جایگزین کردن نمونه‌های جدید با نمونه‌های قبلی ادامه داشته و این کمپانی قصد دارد گوشی هواوی Y7 2018 را نیز به‌زودی معرفی کند.

به گزارش آی تابناک : برخلاف ادعای گزارشات پیشین مبنی بر معرفی گوشی هواوی Y9 2018 به عنوان جانشین Y7، اخیرا رندرهای جدید گوشی Y7 2018 منتشر شده که نشان می‌دهد این گجت به عنوان جانشین واقعی گوشی هواوی Y7 در دستور کار قرار داشته و به‌زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. طراحی تمام صفحه این اسمارت‌فون باعث شده که به مانند نمونه‌های گذشته حسگر اثر انگشت به پنل پشتی منتقل شود.

با آن‌که در این رندرها شاهد طراحی تمام صفحه و کم‌حاشیه مدرن و حضور نمایشگری دراز و کشیده با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ هستیم، اما متاسفانه اندازه این پنل مشخص نیست. با این حال کار سختی نیست که پیش‌بینی کنیم این نمایشگر اندازه‌ای بزرگ‌تر از نمونه ۵.۵ اینچی Y7 قبلی داشته باشد. در این تصویر به خوبی مشاهده می‌شود که تک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی گوشی Y7 2018 در گوشه بالایی و در کنار فلاش LED جای گرفته است.

huawei y7 2018

از آن‌جا که در گوشی Y9 2018 از پورت میکرو یو‌اس‌بی برای شارژ دستگاه استفاده شد، انتظار داریم در این گجت نیز از همین درگاه استفاده شود. جک ۳.۵ میلی‌متری هم در هواوی Y7 2018 وجود خواهد داشت. در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری در خصوص مشخصات، قیمت و زمان عرضه این دیوایس منتشر نشده است. هواوی تاکنون هیچ چیزی را به طور رسمی درباره این گجت اعلام نکرده اما حدس زده می‌شود که به‌زودی شاهد رونمایی از آن باشیم.

گوشی Y7 که سال گذشته معرفی شد از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با شیشه ۲.۵ بعدی بهره‌مند است. تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۲ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. به علاوه، دوربین اصلی و سلفی آن نیز به ترتیب رزولوشن ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی دارد. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، بلوتوث نسخه ۴.۱، اندروید نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1، وای‌فای و GPS را نیز می‌توان به عنوان دیگر موارد مهم این هندست به شمار آورد.





منبع : GIZMOCHINA
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار