کد خبر: ۱۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 13
در اختتامیه جشنواره ملی فاوا که با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، مجوز فعالیت اپراتور اول پست خصوصی ایران را دریافت کرد.
به گزارش آی تابناک : دکتر مهرداد فاخر، مدیرعامل این شرکت، صبح روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۶ در اختتامیه جشنواره ملی فاوا که با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، مجوز فعالیت اپراتور اول پست خصوصی ایران را دریافت کرد.

این مجوز که با استناد به مصوبه مجلس شورای اسلامی و طی مزایده رسمی، برای شرکت تیپاکس صادر شده‌است، به این شرکت که اولین و بزرگترین شرکت فعال در حوزه صنعت پست و حمل‌ونقل است، اجازه راهبری، مدیریت و نظارت بر فعالیت‌های این عرصه را با هدایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواهد داد.

اپراتور اول پست خصوصی جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر مسئولیت‌‌های تفویض شده، ایجاد سرویس‌های جدید پستی و هم‌افزایی میان فعالان این صنعت، توسعه بازار و رشد سرانه مرسولات در کشور را نیز هدف‌گذاری کرده و ماموریت ویژه خود را معماری شبکه نوین در حوزه صنعت پست و حمل‌نقل، در جهت حصول اطمینان از کیفیت، سرعت و امنیت مطلوب سرویس‌های پستی قرار داده است.

با آغاز فعالیت اپراتور اول پست خصوصی کشور، ارایه خدمات نوین به بسترهای کسب و کار در حوزه دیجیتال و فعالان عرصه تجارت الکترونیکی، در اولویت کاری تیپاکس قرار می‌گیرد؛ حضور اپراتور، همچنین نقش به‌سزایی در کاهش دغدغه‌های صنعت حمل‌و‌نقل و جابجایی و ارسال به موقع مرسولات دارد و سبب تمرکز تجارت‌ها بر فعالیت محوری‌شان می‌شود؛ به این ترتیب این شبکه می‌تواند بخشی از مسئولیت حلقه پرچالش حمل و نقل را بر عهده گیرد و در نتیجه رضایت مردم و کل زنجیره تامین حاصل شود.





منبع : آی سی تی نیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار