کد خبر: ۱۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 12
بر اساس گزارش آقای Jun Zhang تحلیلگر موسسه Rosenblatt، اپل در نظر دارد تا آیپد پرو جدید را در ماه ژوئن با حاشیه کمتر، بدون دکمه هوم و همچنین مجهز به فیس آیدی معرفی کند.
به گزارش آی تابناک : آقای ژانگ همچنین معتقد است که می توانیم انتظار معرفی نسخه ارزان تر هوم پاد را نیز داشته باشیم. وی در اظهارات خود گفت:

فروش اسپیکر هوشمند اپل در جریان است و به زودی به مرز ۵ میلیون دستگاه که مورد انتظار اهالی کوپرتینو بود، می رسد. در صورت عرضه نسخه ارزان قیمت هوم پاد می توانیم شاهد آن باشیم که بازار اسپیکرهای هوشمند با تهدید جدی تری مواجه شود.

پیش بینی آقای Zhang با خبری که امروز در مورد عرضه محصولات ارزان قیمت اپل منتشر کردیم، مطابقت دارد.

آقای ژانگ در ادامه توضیحاتش عنوان کرد:

آیفون X طی مراسم سال جدید کشور چین، نتوانست فروش خوبی را تجربه کند و طبق پیش بینی های ما، شاهد آن هستیم که روز به روز تقاضا برای این گوشی نیز در حال کاهش است. البته بر اساس قیمت بالای این محصول، از روند نزولی فروش آن متعجب نشدیم.

به نظر می رسد که شمار زیادی از افراد، انتظار آیفون با نمایشگر 6.1 اینچی را می کشند، چرا که علاقمند به خرید آیفونی با نمایشگر بزرگتر و  قیمتی پایین تر هستند.

Jun Zhang پیش بینی خود را پیرامون فروش آیفون در سه ماهه اول سال 2018 از 52 میلیون دستگاه موبایل به 50 میلیون کاهش داد. وی همچنین بر این باور است که در سه ماهه دوم نیز این رقم تا 38 میلیون آیفون پایین می آید.





منبع : کلیک 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار