کد خبر: ۱۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 12
زمانی که قصد انتخاب یک پلتفرم موبایلی را دارید، باید به درستی در مورد آن فکر کنید، چرا که این چیزی است که باید تا مدت ها با اپلیکیشن ها و سرویس های آن کار کنید. به همین دلیل کاملا قابل فهم است که چرا علیرغم نارضایتی های موجود درباره بعضی از قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری، کاربران تمایل دارند که به یک پلتفرم خاص بپیوندند.

به گزارش آی تابناک : با همه این تفاسیر، اگر صدها و یا هزاران دلار صرف اپلیکیشن ها و سرویس های یک پلتفرم کرده اید، چرا باید دوباره همه چیز را از نو شروع کنید. به هر حال زمانی که صحبت از وفاداری به یک پلتفرم به میان می آید، به نظر می رسد علی رغم این که طرفداران اپل به تعصب خود به این پلتفرم معروف هستند، اما مطالعه ای در Consumer Intelligence Research Partners حاکی از این است که ظاهرا کاربران اندرویدی در مقایسه با کاربران آی او اس وفادارتر هستند.

طبق مطالعات « کاربران اندروید » به این سیستم عامل وفادار تر هستندهمانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید کاربران آی او اس در سال 2014 وفادارتر بوده اند. با این حال با گذشت زمان کاربران اندرویدی وفادار تر شده اند، تا حدی که در دسامبر 2017 وفاداری کاربران اندرویدی به 91 درصد در مقابل 86 درصد وفاداری به آی او اس رسیده است.
مشخص نیست که چرا کاربران اندرویدی وفادارتر هستند و چه عاملی باعث این تغییر شده است. شاید به این خاطر است که تویدکنندگان گوشی های اندرویدی یک نسخه مرتب تر و ساده تر اندروید را در گوشی های خود استفاده می کنند که کاربران می توانند کاملا مطمئن باشند که این سیستم عامل هرگز بر اثر تغییرات ایجاد شده کارایی خود را از دست نخواهد داد. همچنین این احتمال وجود دارد که گوشی های آیفون بسیار گران قیمت هستند، و کاربران اندرویدی ضرورتی برای انتخاب آی او اس احساس نمی کنند.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار