کد خبر: ۱۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 12
رفع مشکل آفتاب سوختگی با فناوری هوش مصنوعی ممکن شد. از این پس نه تنها مشکل آفتاب سوختگی نخواهید داشت بلکه از جذب ویتامین نیز مطمئن خواهید بود.
به گزارش آی تابناک : بسیاری از مردم همواره نگران هستند که حضور آنها در معرض آفتاب باعث سوختگی پوستشان شود، اما برای حل این مشکل راه حل تازه ای ارائه شده است.

رفع مشکل آفتاب سوختگی با یک محصول هوشمند
یک شرکت تجاری محصول هوشمندی به نام Qsun ساخته است که شبیه به یک گیره کوچک است و به لباس قبولوصل می شود. استفاده از این وسیله جلوی آفتاب سوختگی را می گیرد. بنابراین نه تنها رفع مشکل آفتاب سوختگی از این طریق امکان پذیر خواهد بود، بلکه به اندازه کافی ویتامین دی برای تامین نیازهای بدن خود دریافت خواهید کرد.

ویژگی های Qsun برای رفع مشکل آفتاب سوختگی
QSun برای انجام وظایف خود حسگرهای پیشرفته‌ای دارد که میزان اشعه ماورای بنفش دریافتی بدن را به‌طور لحظه به لحظه اندازه‌گیری می‌کند و به کاربر اطلاع می‌دهد که مدت زمان مناسب برای حضور وی در زیر نور خورشید چقدر است.

در صورت پایان مدت زمان، پیام هشداری را برای گوشی کاربر می‌فرستد تا وی به سایه برود. این دستگاه همچنین می تواند میزان ویتامین دریافتی توسط کاربر را در مدت زمان حضور در زیر نور خورشید اندازه گیری کند.

لازم به ذکر است که این عملیات از طریق برنامه موبایلی QSun قابل کنترل است. کنترل میزان سلامت پوست صورت و اعلام میزان کرم ضدآفتاب مورد نیاز پوست بدن از جمله دیگر قابلیت‌های این دستگاه است. هزینه لازم برای خرید این محصول که در ابتدای تابستان به بازار می‌آید، ۵۰ دلار است.





منبع : تکراتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار