کد خبر: ۱۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 11
براساس اطلاعات به‌دست آمده، اپل درنظر دارد تا نسل جدید ایرپادها را اوایل سال ۲۰۱۹ با طراحی بهبود یافته و حذف نویز بهتر ارائه دهد.

به گزارش آی تابناک : موسسه Barclays گزارش جدید خود را پیرامون محصولات آینده اپل منتشر کرده است و ادعا می‌‍کند که نسل جدید هدفون بی‌سیم ایرپاد اپل اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. آن‌طور که ادعا می‌شود، ایرپادهای ۲ در زمینه حذف نویز صدا عملکرد بهتری خواهند داشت؛ البته با توجه به فرم کلی آن‌ها، بعید می‌دانیم عملکرد حذف نویز با هدست‌هایی نظیر Beats Studio 3 قابل رقابت باشد. با این‌حال، گمان می‌رود تغییراتی در طراحی هدفون بی‌سیم ایرپاد اعمال خواهد شد و نسل جدید این هدفون‌ها نسبت به مدل‌های موجود، بهبود پیدا می‌کند.

موسسه Barclays خوش‌بین است که فروش هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد طی سال جاری میلادی افزایش پیدا کرده و به ۳۰ میلیون واحد برسد. کوپرتینویی‌ها، اولین نسل از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد را ماه دسامبر ۲۰۱۶ معرفی کرده بودند اما زمان عرضه نسل دوم، در حال‌حاضر نامشخص است. بلومبرگ نیز مدعی شده است که شاید هدفون‌های جدید اپل با پشتیبانی از قابلیت «Hey Siri» در سال جاری میلادی ارائه شود؛ ضمن اینکه نسخه دیگری در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد که در برابر پاشش قطرات آب مقاومت دارد.

با این‌حال، موسسه Barclays چندان خوش‌بین نیست که تا پیش از سال ۲۰۱۹ هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد اپل با قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی شوند؛ با این وجود، کوپرتینویی‌ها ممکن است قیمت ایرپادهای فعلی را کاهش دهند. البته اپل درنظر دارد تا با استفاده از فناوری آنالوگ، قابلیت حذف نویز را بهبود بدهد؛ برخلاف هدفون‌های پیشرفته‌ای مانند سری جدید Beats Studio که با استفاده از روش‌های الکترونیکی، نویز محیط اطراف را حذف می‌کنند.

در رابطه با مقاومت ایرپادهای جدید در برابر نفوذ آب، ممکن است پوشش‌ داخل‌ سری‌های هدفون‌ تغییر پیدا کند تا بدین شکل، قطرات آب نتواند به ایرپادهای اپل آسیب بزند؛ ضمن اینکه اضافه شدن پوشش‌های بیشتر در داخل هدفون، باعث خواهد شد تا صدای محیط اطراف کم‌تر شنیده شود.

شرکت اپل به صورت رسمی تأیید کرده است که کیس جدید ایرپادها را با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به همراه پد ایرپاور مت عرضه خواهد کرد. زمان عرضه پد شارژ بی‌سیم ایرپاور هنوز مشخص نشده است و کوپرتینویی‌ها تنها وعده داده‌اند که آن‌را در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهند کرد.

در رابطه با آیفون‌های جدید نیز، موسسه Barclays تأیید کرده است که سه گوشی توسط اپل در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. مینگ‌چی کو نیز پیش‌تر اعلام کرده بود سه آیفون ۶.۱ اینچی LCD، آیفون ۵.۸ اینچی اولد و آیفون ۶.۵ اینچی اولد در سال جدید میلادی توسط اپل معرفی خواهد شد. آن‌طور که موسسه Barclays ادعا می‌کند، مدل ۶.۱ اینچی قیمت کم‌تری نسبت به دو مدل دیگر با صفحه‌نمایش اولد، خواهد داشت؛ با این‌حال، طراحی نزدیک به آیفون ۱۰ دارد و البته به سیستم تشخیص چهره فیس‌ آی‌دی مجهز شده است. کوپرتینویی‌ها برای پایین نگه داشتن قیمت این مدل، مشخصات سخت‌افزاری آن‌را در سایر بخش‌ها تعدیل کرده‌اند. 

آن‌طور که اعلام شده است، تولید آیفون ۱۰ با صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی هنگام رونمایی از مدل‌های جدید متوقف خواهد شد؛ کوپرتینویی‌ها روی تولید نسل جدید آن با چهار گیگابایت رم به همراه یک آیفون ۶.۵ اینچی که آیفون ۱۰ پلاس نامیده می‌شود، متمرکز خواهند شد.





منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار