کد خبر: ۱۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 11
آخرین نسخه‌ی بتا از برنامه‌ی دستیار گوگل ویژگی‌های جدیدی برای هدفون‌های بی‌سیم پیکسل بادز دارد.

به گزارش آی تابناک : مشکل بهینه نبودن رابط کاربری هدفون بی‌سیم پیکسل بادز  پس از عرضه این محصول توسط گوگل کاملا احساس می‌شد، اما به نظر می‌رسد که این غول فناوری ایرباد‌ها را فراموش نکرده است. وبسایت 9to5Google چندین ویژگی جدید پنهان در آخرین نسخه‌ی بتا از برنامه‌ی دستیار گوگل مربوط به پیکسل بادز را کشف کرده است. این نشریه نسخه بتا فایل نصبی را تجزیه کرده و خطوط کدهای موجود را مشاهده کرده که شامل ویژگی‌های جدید فرمان دو و سه لمسی برای ایرباد بوده است.


پیکسل بادز گوگلهنگامی که دوبار به سمت راست ایرباد ضربه بزنید، تمام ویژگی‌های دستیار هوشمند را که می‌توان استفاده کرد لیست می‌کند و اگر دستیار در حال صحبت باشد آن را متوقف می‌کند. اما در آینده می‌توان از این ژست لمسی برای عوض کردن آهنگ بعدی هنگام گوش دادن به موسیقی استفاده کرد.

به نظر می‌رسد گوگل روی دو روش جدید هم برای خاموش کردن دستی ایرباد‌ها کار می‌کند، یکی از این موارد سه بار ضربه زدن به گوشی راست و دیگری با گرفتن ایرباد سمت راست است، راه دوم یک ویژگی تشخیص هوشمند است که در فایل‌های نصبی نسخه بتا برنامه برای مدت زمان زیادی وجود داشته است.

گوگل این ژست لمسی را به عنوان راهی برای متوقف کردن موسیقی معرفی کرد، اما  به نظر می‌رسد این شرکت به این نتیجه رسیده که دوبار ضربه زدن گزینه‌ای بهتر برای این کار است.

در حال حاضر، تنها راه خاموش کردن ایربادها این است که آنها را در کیس شارژ خود قرار دهید، اگر گوگل در آینده تصمیم به استفاده از این دو روش داشته باشد و آنها را به عنوان ویژگی‌های جدید معرفی کند به سادگی باعث صرفه‌جویی در مصرف و افزایش عمر باتری دستگاه خواهد شد.



منبع : انگجت 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار