کد خبر: ۱۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 11
اندروید به طور پیوسته در حال سر و کله زدن با ویژگی‌های جدیدی است که سازندگان تلفن‌های همراه با خود به ارمغان می‌آورند، اما حداقل این‌ بار اندروید جدید، در رویکردی نوآورانه و ارایه یک طراحی جذاب با به‌ کار‌گیری عناصر مسطح (Flat) و رنگین، از لحاظ بصری بسیار متفاوت است.

به گزارش آی تابناک : تا همین امروز، که گوگل پیش‌نمایش سیستم عامل اندروید P توسعه دهندگان را منتشر کرد و اعلام نمود که جلوی دسترسی پوسته‌های سفارشی را خواهد گرفت. یا بهتر است اینگونه بگویم که تم‌های فوق‌العاده پوسته بدون نیاز به روت، دیگر در دسترس اندروید P نخواهند بود! اما علت چیست؟!

خب سیمای جدید اندروید P، به شدت با جلوه سفید که با صفحات نمایش اولد چندان سازگار نیست، همراه شده است، پیش‌تر نیز از سیستم عامل می‌یوآی شیائومی (Xiaomi’s MIUI) که تغییرات همراه با سایه در برگرفته می‌شد و تجربه رابط کاربری سامسونگ با آیکن‌های رنگین تنظیمات، انتقاداتی شده بود. اما اکنون ما باید برای یافتن منبع الهام گوگل، سری به تم‌های موجود در پلی‌استور بزنیم تا لباس عروسی که بر تن نهمین نسل اندروید کرده است را ببینیم!

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، درست به مانند تم Flux White، در پیش‌ نمایش منتشر شده گوگل نیز، آیکن‌ها و تنظیمات تغییر داده شده و بر روی یک پس‌زمینه درخشان سفید، قرار گرفته‌اند.




منبع : فون آرنا 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار