کد خبر: ۱۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 10
این که تنها پایه‌های کارکردن با مایکروسافت ورد را یاد بگیرید کافی نیست. باید روش‌های امنیتی را نیز یاد بگیرید تا فعالیت‌های شما از دید افراد فضول مخفی بماند.

به گزارش آی تابناک : یکی از این روش‌ها حذف کردن (یا حتی غیرفعال کردن) Recent Documents در مایکروسافت ورد است. این کار نه تنها صفحه‌ی اول ورد شما را مرتب‌تر می‌کند بلکه باعث می‌شود دیگر کسی در کار شما فضولی نکند. 

 

چگونه لیست Recent Documents را در ورد پاک کنیم؟ 

وورد

لیست اسنادی که اخیراً ساخته‌اید یا recent documents در سمت چپ صفحه نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید همه‌ی نشانه‌های فایل‌هایی که اخیراً باز شده‌اند را حذف کرده و یا لیست را به طور کامل غیرفعال کنید. پاک کردن یا غیرفعال کردن لیست نام تمام فایل‌ها را از بخش Open option ورد حذف می‌کند. 

1- ورد را باز کنید. لیست Recent در سمت چپ صفحه باز می‌شود. 

2- روی نام هر فایلی که می‌خواهید کلیک راست کرده و Clear unpinned Documents را انتخاب کنید. 

3- روی Yes کلیک کنید تا روند حذف را تایید کنید. اسناد ورد اخیر شما از لیست حذف می‌شوند. 

4- شما همچنین می‌توانید تنها یک فایل خاص را حذف کنید. روی فایل مورد نظر کلیک کرده و گزینه‌ی Remove From List را انتخاب کنید تا تنها یک فایل حذف شود. 

چگونه لیست Recent Documents را در ورد غیرفعال کنیم؟ 

وورد

 

1- هر فایل وردی را که می‌خواهید باز کنید. روی  File > Options کلیک کنید. 

2- به کادر Word Options رفته تب Advanced را انتخاب کنید. سپس بخش Display را باز کنید. 

3- برای غیرفعال کردن recent documents گزینه‌یShow this number of Recent Documents روی حالت صفر قرار دهید و روی OK کلیک کنید. 

این کار اسنادی را که اخیراً در ورد ساخته‌اید حذف کرده و به صورت دائمی لیست Recent Documents را در ورد 2016 غیرفعال می‌کند. 

 درمورد لیست jump در آیکون نوار وظیفه‌ی ورد چه کار کنیم؟ 

در ویندوز10 شما باید به Start > Settings > Personalization بروید. سپس روی Start در منو سمت چپ کلیک کرده و گزینه‌ی how recently opened items in Jump Lists on Start or the taskbar را در حالت خاموش قرار دهید. 






منبع : MAKEUSEOF 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار