کد خبر: ۱۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 10
اچ‌تی‌سی فرایند عرضه بروزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو را برای سومین گوشی هوشمند خود یعنی HTC U Ultra کلید زده است. پیش از این، آپدیت یادشده پیش روی کاربران HTC U11 و HTC 10 قرار گرفته بود.
به گزارش آی تابناک : چیزی حدود هشت ماه از زمانی که اچ‌تی‌سی وعده داد بروزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو ویژه HTC U Ultra عرضه خواهد شد می‌گذرد و حالا به طور رسمی، عرضه این آپدیت جدید برای گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی کلید خورده است.

در حال حاضر بروزرسانی Android 8.0 Oreo در کشورهایی نظیر تایوان، هند و ایتالیا پیش روی مالکان اچ‌تی‌سی یو اولترا قرار گرفته است اما انتظار می‌رود در هفته‌های پیش رو به تدریج این بروزرسانی در اختیار تمامی کاربران قرار گیرد.

آن‌طور که از گزارش‌ها مشخص است این آپدیت جدید ۱.۶ گیگابایت حجم دارد. از همین رو پیش از هر چیز اطمینان حاصل کنید که فضای کافی را برای دریافت و نصب اندروید ۸.۰ اوریو روی گوشی هوشمندتان در اختیار دارید.

این بروزرسانی، بسته امنیتی ماه ژوئن اندروید را نیز در خود ادغام شده می‌بیند. علاوه بر این، در لیست تغییرات این نسخه از سیستم‌عامل اندروید ویژه HTC U Ultra به مواردی نظیر بهینه‌سازی سازی سیستمی نیز اشاره شده است.

اچ‌تی‌سی در کنار U Ultra تایید کرده بود دو گوشی هوشمند دیگر این شرکت یعنی HTC U11 و HTC 10 هم بروزرسانی جدید اندروید ۸.۰ اوریو را دریافت خواهند کرد. از آنجایی که عرضه بروزرسانی یادشده برای هر سه محصول این شرکت کلید خورده است باید ماموریت اچ‌تی‌سی در عرضه بروزرسانی‌های اندرویدی جدید را حداقل به طور موقتی و تا عرضه نسخه جدید اندروید، پایان یافته تلقی کرد.





منبع : شهرسخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار