کد خبر: ۱۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 10
اپل در پرچم‌دار ویژه سال ۲۰۱۷ خود، آیفون X، به جای استفاده از اسکنر اثر انگشت، از فناوری تشخیص چهره جدیدش با نام Face ID استفاده کرد. به تازگی از زنجیره تامین این شرکت خبر رسیده است که تمامی آیفون‌های ۲۰۱۸ به این فناوری امنیتی مجهز می‌شوند.

به گزارش آی تابناک : ماه گذشته شایعاتی مبنی بر استفاده از Face ID در  آیفون‌های ۲۰۱۸ مطرح شد. به تازگی گزارشی از درآمدهای یکی از شرکت‌های عضو زنجیره تامین اپل منتشر شد که تقریبا احتمال حضور این فناوری در آیفون‌های امسال را تقویت می‌کند.

در بخشی از این گزارش ذکر شده است که شرکت Finisar یک بخش جدید با ابعاد ۷۰۰ هزار فوت در شرمن در تگزاس راه اندازی می‌کند و پیش بینی می‌شود که در نیمه دوم سال جاری میلادی تولید VCSEL را در این واحد آغاز نمایند.

اپل در خرید این واحد مبلغ ۳۹۰ میلیون دلار به شرکت مذکور کمک کرده است و با توجه به رقم بالای این مبلغ، نمی‌توان آن را یک کمک دوستانه در نظر گرفت. در واقع کوپرتینویی‌ها برای ادامه همکاری Finisar در تامین قطعات ضروری در تولید سنسور Face ID چنین هزینه‌ای را متقبل شده‌اند. با توجه به این که تولید این قطعات در نیمه دوم ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد، در نتیجه از آن‌ها در آیفون‌های ۲۰۱۸ استفاده خواهد شد.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار