کد خبر: ۱۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 10
هدفونهای برند اپل که مجهز به فناوری کنسل کردن نویز و صداهای مزاحم است، با تغییرات طراحی سال جاری به بازار فرستاده خواهد شد.
به گزارش آی تابناک  : اپل ، در رقابت با شرکتهایی همانند بیتس در حال توسعه ی هدفون های over-the-ear است که کاهش دهنده نویز و صداهای مزاحم اطراف است. برنامه هایی برای انتشار این هدفون ها در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی وجود داشت که اکنون به سال ۲۰۱۸ موکول شده است و انتظار میرود که این هدفون ها تا اواخر سال جاری منتشر شوند.

در کنار تلاشهای اپل برای خلق اسپیکرهای هوشمند هوم پاد، اپل از طریق بازطراحی چندگانه محصولات موجود و اعمال تغییراتی روی آنها درصدد است این هدفونها را تا اواخر سال روانه بازار کند. این هدفون ها بخش مرفه بازار را هدف قرار گرفته اند و شامل فناوری های چون قابلیت اتصال به شبکه بی سیم هستند.

اپل در حال توسعه تلاشهای خود برای تسخیر بازار موسیقی است و این را با اموری همچون راه اندازی اپل موزیک در سال ۲۰۱۵، انتشار ایرپادها و هدفون های داخل گوشی در سال ۲۰۱۶ نشان داده است. امکان دارد ایرپادهای جدید این شرکت که سال جاری رونمایی میشوند مجهز به یک تراشه بی سیم جدید برای مدیریت بلوتوث ها و فراخوانی تماسها از طریق سیری بدون نیاز به  لمس این ایرپادها باشد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.
 هدفون
منبع: جام نیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار