کد خبر: ۱۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 08
در کنفرانس بیلد 2017، مایکروسافت زبان طراحی جدیدی برای ویندوز 10 معرفی کرد که طراحی روان یا فلوئنت نام داشت. از آن زمان به بعد مایکروسافت به مرور سعی در اعمال این زبان طراحی در اپلیکیشن های ویندوز 10 داشته است و حالا نوبت به اپلیکیشن Camera یا دوربین ویندوز 10 است.

به گزارش آی تابناک : مایکروسافت اخیرا به روز رسانی جدیدی برای اپلیکیشن دوربین در ویندوز 10 منتشر کرده است. این به روز رسانی نسخه اپلیکیشن را به 2018.209.10.0 ارتقا می‌دهد. در این به روز رسانی شاهد بهبودها و ویژگی های جدید بسیاری هستیم که در ادامه مرور خواهیم کرد. تغییرات این به روز رسانی به شرح زیر است:

  • افکت های Acrylic و Reveal هم اکنون از طریق تنظیمات دوربین در دسترس هستند.
  • کاربران قادر خواهند بود تا نرخ فریم و رزولوشن مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • در نوار توابع امکان تغییر فوکس دستی فراهم شده است تا کاربران کنترل بیشتری به دوربین خود داشته باشند.
  • اپلیکیشن، تنظیمات و انتخاب های شما را به یاد خواهد سپرد.
  • نوار روشنایی بهبود یافته است.
  • پشتیبانی از چند دوربین که می‌توانند به صورت همزمان مورد استفاده قرار بگیرند.
  • حذف پشتیبانی برای دستگاه های ویندوز 10 قدیمی. (ویندوز 10 موبایل)

این به روز رسانی نسبتا بزرگی برای این اپلیکیشن است. ویژگی های جدید و بهبود هایی برای عملکرد بهتر اپلیکیشن و البته طراحی فلوئنت در صدر تمام تغییرات.

می‌توان این تغییرات را آماده سازی ویندوز 10 برای دستگاه تاشوی اندرومدا دانست که احتمالاً در اواخر سال 2018 معرفی خواهد شد. مایکروسافت به سختی در حال تلاش برای جا کردن خود در بازار تلفن های همراه هوشمند، و آن هم با سیستم عامل ویندوز است. اخیرا به روز رسانی جدیدی برای اپلیکیشن Messaging یا پیام کوتاه ویندوز منتشر شده است و حالا نیز با به روز رسانی اپلیکیشن دوربین کاملا واضح است که این تغییرات برای عملکرد بهتر ویندوز 10 در دستگاه های قابل حملی مانند اندرومدا یا سرفس فون است.

به روز رسانی جدید اپلیکیشن Camera برای همه در دسترس است و می‌توانید آن را از استور دانلود کنید.

 



منبع : WINDOWSLATEST 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار