کد خبر: ۱۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 March 08
گفته می شود که اپل در حال کار بر روی هدفون های بی سیم روی گوش با قابلیت حذف نویز فعال است، و در اواخر سال جاری از این هدفون رونمایی خواهد کرد. این خبر اولین بار توسط مینگ چی کیو تحلیلگر KGI Securities مطرح شده بود و حالا بلومبرگ این موضوع را تائید کرده است.

به گزارش آی تابناک : توسعه این هدفون ها در چندین سال گذشته چندین بار متوقف شده و دوباره از سر گرفته شده است. به گفته افراد آشنا با این موضوع، این محصول چندین بار تجدید نظر شده است و این احتمال وجود دارد که پیش از رونمایی مجددا طراحی شود و یا این که به طور کلی تغییر یابد.

این هدفون ها از فرایند جفت شدن بی نظیر مشابه در AirPods برخوردار هستند چرا که SoC سفارشی اپل انرژی این هدفون ها را تامین خواهد کرد. ممکن است شاهد یک نسخه به روزرسانی شده از چیپ ست W1 در داخل ایرپاد ها و چند مدل بی سیم Beats مانند مدل جدید هدفون Studio3 Wireless باشیم.
ایرپادها از بزرگترین موفقیت های اپل به شمار می آیند هر چند در ابتدا انتقادها و شک و تردید های زیادی در رابطه با طراحی آنها وجود داشت. هدفون های جدید نیز به احتمال زیاد مورد توجه افرادی که به دنبال دستگاه هایی با طراحی سنتی و یا دارای قابلیت حذف نویز هستند قرار خواهد گرفت. انتظار می رود که خود ایرپاد ها نیز امسال در زمینه قابلیت ضد آب بودن و پشتیبانی از سیری به روزرسانی شوند.




منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار