تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 February 27
صادق عباسی شاهکوه در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها با اعلام اختصاص پهنای باند ۳۰۰ گیگابیتی به پیام رسان‌های داخل کشور، خبر داد که این ترافیک اختصاص داده شده به صورت رایگان بوده و هزینه‌ای از این پیام رسان‌ها اخذ نخواهد شد.

به گزارش آی تابناک : مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مصاحبه‌ای گفت: ما با دستورات شورای عالی فضای مجازی و درخواست‌های وزارت ارتباطات نسبت به افزایش ظرفیت ترافیکی پیام رسان‌های داخلی اقدام کردیم که در حال حاضر ظرفیت ترافیکی آنها ۳۰۰ گیگابایت در ثانیه بوده که از ظرفیت تلگرام نیز بیشتر است. ما آمادگی خود را برای افزایش این ظرفیت اعلام می‌کنیم و مشکلی از این بابت نداریم.

پیام رسان‌های داخل و خارج

وی در ادامه گفت: طبق مصوبات دولت و هیات وزیران ما موظف به حمایت از پیام رسان‌های داخلی هستیم و تمام تلاش خود را برای این موضوع انجام می‌دهیم. در حال حاضر ۳ رک به صورت مکان مشترک در اختیار پیام رسان‌ها گذاشتیم و همچنین مراکز IXP با پهنای باند ۱۰ گیگابیتی در اختیار آنها گذاشته شده است.

شاهکوه در پایان گفت: علاوه بر امکانات فنی که در اختیار پیام رسان‌های داخلی قرار گرفته است، تسهیلات بانکی نیز به آنها اعطا شده که نسبت به گسترش زیرساختها اقدام کنند. در حال حاضر ما آمادگی ارائه رک‌های هم مکان بیشتر و پهنای باند اضافه را به پیام رسان‌های داخلی داریم.




منبع : آی تی رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار