کد خبر: ۱۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 February 26
در کنفرانس شب گذشته، سامسونگ با دستی پر پا به میدان گذاشت و با معرفی تلفن های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس توجه بسیاری از طرفداران خود را به این تلفن ها جلب کرد.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ برای اولین بار در این تلفن قابلیت نرم افزاری جدیدی را پیاده سازی کرده که با استفاده از آن میتوانید چهره خود را تبدیل به ایموجی کرده و از آن در برنامه های مختلف استفاده کنید اما نکته جالب پیرامون این قابلیت آن است که سامسونگ میتواند تمام چهره شمارا تبدیل به ایموجی کند و شما میتوانید با استفاده از آن ایموجی های جالبی را تولید کنید در واقع تفاوتی که میان این قابلیت با نسخه مشابه آن که در اپل به کار گرفته شده است همین است.

در اپل دستگاه صورت شما را اسکن کرده و تمام حرکات شما را بر روی ایموجی هایی که به صورت پیشفرض تعیین شده است پیاده سازی میکند اما سامسونگ چهره شما را به طور کامل تبدیل به ایموجی میکند.

در عمل قابلیت سامسونگ جذاب تر میباشد چرا که شما میتوانید حتی ایموجی خود را کاملا شخصی سازی کنید که اپل فاقد این ویژگی است اما در اپل دقت اندازه گیری و تشخیص حرکت صورت شما بسیار بالاتر از سامسونگ است چرا که اپل درآیفون ایکس از فناوری تشخیص پیچیده تر و دقیق تری نسبت به نمونه ای که سامسونگ در گلکسی اس 9 به کار برده استفاده کرده است.

البته بررسی های دقیقتر این قابلیت زمانی منتشر میشود که این تلفن فروش جهانی خود را آغاز کند و به دست خریداران برسد.

 

منبع:بروزرسانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار