کد خبر: ۱۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 February 26
دامنه هوشمند سازی محصولات الکترونیک به فلاش دوربین های عکاسی هم کشیده شد و حالا فلاش جدید تولیدی شرکت کنون خود تشخیص می دهد چه زمانی برای روشن شدن و نوردهی به محیط مناسب است.
به گزارش آی تابناک : اکنون دوربین دی اس ال آر تازه ای تولید کرده که از فلاش جدیدی موسوم به ۴۷۰EX-AI speedlite استفاده می کند. فلاش یادشده با بهره گیری از هوش مصنوعی در بهترین موقعیت و ترکیب بندی صحنه عکاسی را روشن می کند تا نور محیطی در عالی ترین وضعیت ممکن باشد.

استفاده از این فلاش به خصوص به نفع افرادی است که تازه عکاسی را آغاز کرده اند و اطلاعات آنها در این زمینه محدود است.

جهت نوردهی این فلاش به طور خودکار و بر مبنای تشخیص خود آن از شرایط محیطی صورت می گیرد. به بیان دیگر بسته به شیوه در دست گرفتن دوربین، میزان نور محیط، سوژه و غیره فلاش یادشده بر روی لولای خود حرکت می کند و زاویه و جهت گیری مناسب را برای عکاسی مشخص می کند.

این فلاش در صورت لزوم نور خود را به طور مستقیم بر روی سوژه می تاباند یا اگر تابش نور مستقیم را مناسب نداند نور خود را به سمت سقف یا به صورت مورب پخش می کند. فلاش هوشمند کنون قادر به اندازه گیری دقیق فاصله میان خود و سوژه و سقف است و بر همین اساس زاویه تابش نور را مشخص می کند.

این فلاش تابدان حد هوشمند است که تفاوت سوژه عکاسی اعم از انسان ها و محیط باز را درک می کند و با ذخیره سازی اطلاعات مربوط به عکاسی های قبلی از آنها به عنوان تجربه ای در عکاسی های بعدی استفاده می کند.

فلاش یادشده در حالت عادی حداکثر تا ۲۳ متر فاصله را پوشش می دهد و برای استفاده از آن به چهار باتری AA نیاز است. زمان مورد نیاز برای تصمیم گیری و آماده سازی فلاش یادشده بین ۰.۱ تا ۳.۵ ثانیه در نوسان است و بر روی طیف گسترده ای از دوربین ها با لنزهای ۵۰ میلیمتری با ایزوی ۱۰۰ با موفقیت آزمایش شده است. قیمت این فلاش ۴۰۰ دلار است.

فلاش دوربین




منبع : دیجیتال ترندز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار