کد خبر: ۱۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 February 22
گوشی آیفون SE 2 در حال حاضر یک معما به نظر می رسد. پیش از این اخباری درباره رونمایی از این گوشی در ماه می/ژوئن به گوش می رسید، اما گزارش دیگری ادعا می کند که ممکن است اپل هرگز این گوشی را رونمایی نکند. به هر حال گزارشی جدید حاکی از این است که این طور نیست و اپل گوشی آیفون SE 2 را در WWDC 2018 رونمایی خواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : این خبر طبق سایت چینی QQ است که ادعا می کند این گوشی در اواسط سال رونمایی خواهد شد. این سایت همچنین ادعا می کند که از مشخصات این گوشی نیز مطلع است و این مشخصات عبارتند از پردازنده A10، رم 2 گیگابایتی و حافظه های داخلی 32 یا 128 گیگابایتی.

احتمالا آیفون SE 2 در WWDC 2018 معرفی خواهد شدهمچنین گفته می شود که این گوشی از یک صفحه نمایش بزرگتر 4.2 اینچی برخوردار است و این صفحه نمایش ویژگی هایی نظیر Touch ID و دکمه هوم فیزیکی را خواهد داشت، بنابراین نمی توان انتظار داشت که این گوشی مجهز به Face ID باشد. اشاره به وجود شارژ بی سیم در این گوشی نشده است اما گزارشات اولیه حاکی از این هستند که این گوشی دارای یک قاب پشتی شیشه ای است که شارژ بی سیم را سرعت می بخشد.
البته در حال حاضر نمی توان با اطمینان کامل این گزارشات را قبول کرد و باید تا WWDC 2018 منتظر ماند. انتظار می رود این رویداد طبق روال گذشته در اواسط سال جاری برگزار شود و گمانه زنی های اخیر حاکی از این است که این رویداد بین 4 تا 8 ژوئن برگذار خواهد شد.




منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار