کد خبر: ۱۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 February 22
شرکت اپل درخواست جدیدی به اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) جهت حمایت از لوگوی سیب چند رنگ قدیمی و بازنشسته خود ارسال کرده است. این نشان تجاری در سال ۱۹۷۷، حدود ۳۰ سال قبل از معرفی آی‌فون توسط استیو جابز، معرفی شد و پس از ۲۲ سال بازنشسته شد. این شرکت درخواستی برای حمایت و استفاده دوباره از این لوگو ارایه کرده که در حال حاضر در دست بررسی‌های بیشتر است.

به گزارش آی تابناک : در این درخواست آمده است که شرکت از لوگوی رنگین کمانی بر روی کلاه و پیراهن‌های خود استفاده خواهد کرد. اگرچه در نگاه اول شاید این کار کمی غیر معقول به نظر برسد، اما در صورت موافقت با درخواست این شرکت، اپل حق آن را خواهد داشت تا از یکی از لوگوهای طراحی شده خود حراست کند. علاوه بر این، اپل در حال حاضر در اپل پارک اقدام به فروش کلاه و پیراهن‌هایی با نشان سیب رنگین کمانی می‌کند و به نحوی شاید تنها خواست آنها از پر کردن این درخواست حفظ یکی از میراث قدیمی شرکت باشد.

این نشان شامل سیبی است که از یک طرف گاز خورده و برگ سبز رنگ به صورت جدا از آن در بالای سیب دیده می‌شود. این سیب به صورت عمودی و به ترتیب از بالا به پایین با رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی، قرمز، بنفش و آبی طراحی شده است.

طراحی سیب رنگین کمانی از جمله ایده‌های استیو جابز فقید برای شرکت بوده است. وی با این طراحی می‌خواست تا رنگ‌هایی را که دستگاه اپل ۲ می‌تواند تولید کند، نشان دهد و برای همین ایده رنگین کمان و رنگ‌های مختلف به سیب مشهور شرکت اضافه شده است.





منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار