به گزارش آی تابناک : در این فراخوان به وضوح نوشته شده که اسپاتیفای در راه ساخت اولین محصول فیزیکی خود است و از همین سو به دنبال افرادی در زمینه تولید، زنجیره تامین، فروش و بازاریابی می گردد.
در فراخوان شغلی قبلی اسپاتیفای گفته شده بود که قصد دارند تا بخش جدیدی از محصولات مشابه با پبل واچ، آمازون اکو و اسنپ اسپکتکلز پدید آورند که کنترل از طریق فرامین صوتی را شامل می شوند. فرمان های صوتی یکی از اساسی ترین ارکان ابزارهایی نظیر آمازون اکو و دیگر اسپیکرهای هوشمند است.
به نظر می رسد که اسپاتیفای قصد دارد سخت افزاری مخصوص به برند خود بسازد و اشاره اش به پبل و اسنپ نشان می دهد که آن ها به دنبال چیزی خاص و منحصر به نام خودشان می گردند، درست همانند کاری که پبل واچ و اسنپ اسپکتکلز در زمان خودشان کردند.
با در نظرگیری اینکه سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای بیش از ۷۰ میلیون کاربر دارد، منطقی است که اسپاتیفای به دنبال کسب سود بیشتر و تثبیت خود در بازار استریم موسیقی باشد.