کد خبر: ۱۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 February 21
از مدت ها پیش شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه اسپاتیفای قصد دارد سخت افزار مرتبط با پلتفرم موسیقی خود را تولید و به بازار عرضه کند. حالا و با توجه به فراخوان شغلی اخیر این شرکت، به نظر می آید که ماجرا جدی تر از هر زمان دیگری است.

به گزارش آی تابناک : در این فراخوان به وضوح نوشته شده که اسپاتیفای در راه ساخت اولین محصول فیزیکی خود است و از همین سو به دنبال افرادی در زمینه تولید، زنجیره تامین، فروش و بازاریابی می گردد.

در فراخوان شغلی قبلی اسپاتیفای گفته شده بود که قصد دارند تا بخش جدیدی از محصولات مشابه با پبل واچ، آمازون اکو و اسنپ اسپکتکلز پدید آورند که کنترل از طریق فرامین صوتی را شامل می شوند. فرمان های صوتی یکی از اساسی ترین ارکان ابزارهایی نظیر آمازون اکو و دیگر اسپیکرهای هوشمند است.

به نظر می رسد که اسپاتیفای قصد دارد سخت افزاری مخصوص به برند خود بسازد و اشاره اش به پبل و اسنپ نشان می دهد که آن ها به دنبال چیزی خاص و منحصر به نام خودشان می گردند، درست همانند کاری که پبل واچ و اسنپ اسپکتکلز در زمان خودشان کردند.

با در نظرگیری اینکه سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای بیش از ۷۰ میلیون کاربر دارد، منطقی است که اسپاتیفای به دنبال کسب سود بیشتر و تثبیت خود در بازار استریم موسیقی باشد.



منبع : ARSTECHNICA
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار