کد خبر: ۱۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - 2018 February 20
برای گوش دادن به صدای موسیقی مورد علاقه‌تان از طریق ساعت اپل، باید آن را به هدست بلوتوث خود متصل کنید. همان‌طور که می‌دانید ساعت هوشمند اپل بیشتر برای اعلان‌هایی مانند زنگ تلفن، تماس‌ها، سیری و دیگر صداهای کوتاه و ساده مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش آی تابناک : با این شرایط، اگر می‌خواهید به موسیقی مورد علاقه خود و یا هرگونه صدای دیگر که با ساعت اپل همگام‌سازی کرده‌اید، گوش کنید، باید ساعت خود را با برخی از هدفون‌های بی‌سیم همگام کنید.

ساعت اپل چه هدفون‌هایی را پشتیبانی می‌کند؟

ساعت اپل، یک پورت هدفون سیمی ندارد تا هدفون‌های کوچک را به آن وصل کنید. در عوض، اطلاعات را به‌صورت بی‌سیم ارسال می‌کند. این ساعت از هر هدفون یا هدست با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث ۴.۰ یا تراشه سری W اریکسون (مانند محصولات AirPods و Beats) ، پشتیبانی می‌کند.

توجه داشته باشید که نسخه‌های قبل از ۴.۰ هدست بلوتوث ممکن است شما را با مشکلاتی روبرو کند و یا ممکن است به هیچ‌وجه جفت نشود.

حال سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چگونه ساعت اپل را با هدفون‌های بی‌سیم یا هدست جفت کنیم؟

در ادامه این مطلب نحوه انجام این کار را توضیح می‌دهیم؛ با ما همراه باشید.

نکته: اگر قبل از جفت شدن با یک هدفون، سعی در گوش دادن به موسیقی محلی کنید، قطعا مجبور خواهید شد تا همان‌طور که در مرحله ۴ ذکر خواهیم کرد، به هدست‌های مورد نظر در حین پخش صدا متصل شوید.

نحوه انجام

هدست یا هدفون خود را به حالت همگام‌سازی از طریق بلوتوث یا سری W-series تنظیم کنید. برای انجام این کار معمولا باید دکمه تعبیه شده برای این منظور در هدست را فشار داده و نگه دارید.

حال باید دکمه دیجیتالی برجسته روی ساعت را برای رفتن به صفحه اصلی ساعت اپل خود فشار دهید.

روی تنظیمات (Settings)، ضربه بزنید.

گزینه Bluetooth را انتخاب کنید.

در این‌جا باید نام دستگاهی که می‌خواهید با آن همگام شوید را انتخاب کنید.

زمانی‌که این کار را انجام بدهید و اتصال برقرار شود، وضعیت دستگاه از حالت جفت شدن (pairing) به وضعیت زوج (paired)، تغییر می‌کند و پس از آن، گزینه Connected را در تنظیمات بلوتوث خود مشاهده خواهید کرد.

کار تمام است، اکنون می‌توانید موسیقی مورد علاقه‌ خود را پخش کنید.




منبع : آی تی رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار