کد خبر: ۱۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 17
در این مطلب نگاهی خواهیم داشت برگوشی های آیفون 8، 8 پلاس و آیفون 10 و تفاوت های آن ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.
به گزارش آی تابناک : اگر هم اکنون تصمیم به خرید آیفون های جدید اپل را داشته باشید با گزینه های عالی روبرو خواهید شد که انتخاب را برای شما دشوار میکند.گزینه های پیش رو آیفون 8 و 8 پلاس یا قیمت کمتر و طراحی قدیمتر وآیفون 10 با طراحی جدید و قابلیت های متفاوت است در این مطلب به بررسی این تلفن ها و تفاوت هایشان میپردازیم.

به لحاظ مشخصات سخت افزاری این سه مدل بسیار به یکدیگر شبیه اند و هر سه آن ها از تراشه‌ جدید و بسیار قدرتمندA11 Bionic استفاده می‌کنند. به همین دلیل باید انتظار داشت که می‌توانند پاسخ‌گوی نیازهای پردازشی کاربر در زمینه های سیستم عامل و اجرا برنامه های کاربردی باشد.

پس میتوان تنها تفاوتی که میان این گوشی ها قائل باشیم در زمینه  طراحی و ظاهر دستگاه باشد که در این زمینه برتری با آیفون 10 است چرا که طراحی بدون حاشیه و مدرن تری دارد.

در این میان، آیفون ۱۰ تفاوت‌های بیشتر و چشمگیرتری با دو مدل دیگر وتمامی آیفون های قبلی دارد. دکمه‌ی هوم و حسگر تاچ آی دی در این مدل حذف شده‌اند و جای خود را به یک صفحه نمایش 5.8 اینچی بدون حاشیه داده است این به این معناست که باید برای باز کردن قفل گوشی از قابلیت فیس آی دی استفاده کنید و برای کار کردن با گوشی باید مجموعه‌ای از فرمان‌های حرکتی و ترکیب‌های جدیدی از دکمه‌ها را بیاموزید

از دیگر برتری هایی که آیفون 10 را از سایر آیفون های که تاکنون عرضه شده است متمایز میکند صفحه نمایش اولد و رزلوشن بالایی است که اپل برای اولین بار در یک محصول به کار میبرد علاوه بر این اپل در دوربین سلفی آیفون ۱۰ از سیستم جدیدی به نامTrueDepth Camera استفاده کرده که علاوه بر قابلیت فیس آی دی ، ویژگی‌های جذاب دیگری از جمله حالت عکاسی پرتره و انیموجی‌ها را هم ممکن می‌کند

به لحاظ دوربین هر سه مدل به دوربین اصلی کاملا یکسان مجهز هستند. ولی اگر امکانات دوربین دوتایی مانند زوم دو برابر اپتیکال و حالت‌های پرتره و نورپردازی حرفه‌ای برایتان مهم باشد، طبیعتا باید از بین آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ یکی را انتخاب کنید لازم به ذکر است دوربین دوم در آیفون 10 مجهز به قابلیت لرزشگیر اپتیکال است که دوربین دوم آیفون 8 پلاس فاقد این وِیژگی میباشد.

و اما مهمترین تفاوت به قیمت این آیفون هاست که کاربر را بر سر انتخاب هر کئدام از این مدل ها مصمم میکند و تصمیم گیری اکثر کاربران بر پایه قیمت تمام شده یک محصول است .

نظر شما در این باره چیست کدام محصول را انتخاب میکنید ؟

 

منبع:بروزرسانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار