کد خبر: ۱۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 16
در جریان آپدیت 2.5.0 بازی Fortnite، تغییرات بزرگی روی بخش Save the World و بخش Battle Royale بازی انجام شده است.
به گزارش آی تابناک : طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی آپدیت جدید بازی Fornite در دسترس قرار گرفته که در جریان‌ به‌روزرسانی 2.5.0، تغییرات بزرگی روی بازی اعمال شده است. از میان این تغییرات می‌توان به اضافه شدن اسلحه و محیط جدید به حالت PvP بازی اشاره کرد.

از این پس کاربران در بخش Battle Royale بازی می‌توانند از Impulse Grenade استفاده کنند؛ نارنجک‌هایی که با پرتاب آن به سمت دشمنان، پس از چند ثانیه آن‌ها را به اطراف پرتاب می‌کنید. نارنجک‌های پالسی بازی، ارزشی آبی رنگ داشته و تنها از طریق Treasure Chestها و Supply Dropها قابل دسترس هستند.

از میان سایر تغییرات با ارزش بازی، می‌توان به تغییرات فنی نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی Fortnite اشاره کرد. نسخه استاندارد این بازی روی پلتفرم‌های ذکر شده، حال از رزولوشن پویا پشتیبانی خواهد کرد که در مواقع مورد نیاز، کیفیت را بالا خواهد برد و در سایر مواقع برای جلوگیری از افت فریم، به صورت خودکار رزولوشن را مدیریت می‌کند تا شاهد افت فریم نباشیم.

درآخر مشخص شد که حالت Save the World بازی که برای تجربه آن باید هزینه می‌کردید، به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده شده و در این آپدیت یک سری تغییرات روی آن انجام شده است. همچنین کاربران می‌توانند از اسلحه و آیتم‌های مخصوص سال چینی (لونار) و اسلحه Heartbreaker Crossbow لذت ببرند.




منبع : GAMESPOT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار