کد خبر: ۱۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 15
پس از انتشار گزارش های مختلف و اعتراض کاربران، کمپانی اپل با به روز رسانی صفحه پشتیبانی اسپیکرهای هوشمند هوم پاد خود امکان ایجاد لک توسط این گجت روی سطوح چوبی را تایید کرد.

به گزارش آی تابناک : در صفحه مذکور آمده «بروز لک های حاصل از نم زدگی روی سطوح چوبی توسط هر نوع اسپیکری که دارای پایه سیلیکونی چسبنده باشد غیر طبیعی نیست.»

طبق علام سایت اپل این لک های حاصل بروز واکنش شیمیایی میان سیلیکون پایه نگهدارنده هوم پاد و مواد براق کننده سطح مبلمان چوبی به وجود می آیند. این کمپانی به کاربران خود اطمینان می دهد که در صورت برداشتن اسپیکر از روی این سطوح، لک های مذکور پس از چند روز از بین خواهند رفت.

ایجاد لک روی سطوح چوبی هوم پاد اپل

گرچه تعداد شکایات در خصوص بروز چنین مشکلی چندان گسترده نبوده، اما به علت مشهور بودن واکنش میان سیلیکون و مواد براق کننده سطوح چوبی، انتظار می رفته که متخصصین کمپانی کالیفرنیایی پیش از عرصه محصول جدید فکری در خصوص این مشکل کرده باشند. به خصوص که پیش از این نیز شکایاتی مشابه در خصوص اسپیکرهای اکوی شرکت آمازون نیز مطرح شده بود.

صفحه پشتیبانی اسپیکر هوشمند هوم پاد به کاربران توصیه می کند در صورت از بین نرفتن احتمالی اثر مورد بحث، سطح چوب با پارچه ای نرم و مرطوب و به آرامی تمیز شود. در مرحله بعد نیز استفاده از پاک کننده های مورد تایید سازنده محصول چوبی توصیه شده است.

گرچه می توان برای عدم بروز این مشکل، هوم پاد را روی سطحی غیر چوبی و یا روی یک پارچه رومیزی قرار داد، اما به نظر می رسد راهکار بهتر آن است که مهندسین اپل به فکر رفع ریشه ای این مشکل باشند.



منبع : techcrunch 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار