کد خبر: ۱۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 15
با فروش بیش از 4 میلیون اسمارت فون در سه ماهه پایانی سال 2017، کمپانی فنلاندی HMD Global (سازنده فعلی موبایل های برند نوکیا) بدون شک در وضعیت مناسبی به سر می برد و برای عرضه موبایل های جدید خود در سال 2018 آماده می شود.

به گزارش آی تابناک : با فروش بیش از 4 میلیون اسمارت فون در سه ماهه پایانی سال 2017، کمپانی فنلاندی HMD Global (سازنده فعلی موبایل های برند نوکیا) بدون شک در وضعیت مناسبی به سر می برد و برای عرضه موبایل های جدید خود در سال 2018 آماده می شود.

مدتی پیش در اخبار خواندیم که دو موبایل نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 طی سال جاری میلادی عرضه می شوند. اگرچه HMD هنوز عرضه چنین موبایل هایی را به صورت رسمی تایید نکرده اما با توجه به تصاویر افشایی تازه از سوی ایوان بلس، می توان با قطعیت گفت که این دو موبایل امسال روانه بازار می شوند.

نوکیا 7 پلاس به صورت خاص، دیوایسی بسیار جالب به نظر می رسد و ظاهراً نخستین اسمارت فون برند نوکیا خواهد بود که از نمایشگری با لبه های گرد بهره مند شده. بنابر شایعات پیشین، نمایشگر 5 اینچی نوکیا 7 پلاس از نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد، اما رزولوشن آن کماکان مشخص نیست. از دیگر مشخصات احتمالی دستگاه هم می توان به چیپست اسنپدراگون 660، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

روی پنل پشتی نوکیا 7 پلاس، دوربین Zeiss، اسکنر اثر انگشت و لوگوی اندروید وان به چشم می خورد که نشان می دهد دستگاه به صورت پیش فرض اندروید 8 اوریو را به اجرا در می آورد و حداقل به مدت دو سال از زمان عرضه مورد پشتیبانی نرم افزاری قرار خواهد گرفت.

از طرف دیگر، نوکیا 1 موبایلی اقتصادی به شمار می رود و این موضوع، از طراحی آن هم مشهود است. این موبایل قرار است مشخصاتی مانند رزولوشن 720x1080، یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار مشتریان قرار دهد و اندروید گو ادیشن را به اجرا در می آورد که نسخه سبک وزن اندروید برای موبایل های اقتصادی است. در نهایت باید افزود که این دو موبایل تازه، احتمالاً در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 رسماً معرفی خواهند شد.





منبع : آی سی تی نیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار