تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 February 15
اگر از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده کرده باشید حتما قابلیت استوری آن شما را مجذوب خودش کرده است این قابلیت با یک محدودیت کوچک همراه است در ادامه با روش های حل این مشکل آشنا خواهید شد.
به گزارش آی تابناک : در بخش استوری های اینستاگرام شما میتوانید تصاویر و ویدیو های خود را قرار دهید تا تمامی فالورهایتان به راحتی بتوانند آن را مشاهده کند اما مشکل بزرگی که این بخش دارد محدودیت 15 ثانیه ای برای ویدیو هاست که برای کاربران بسیار عذاب آور است در این مطلب ترفند هایی برای حل این مشکل را بیان میکنیم.

برای رفع این مشکل نیاز به یک برنامه ویراش کننده ویدیو خواهید داشت این برنامه ها باید قابلیت Trimداشته باشند تا بتوانید ویدیو طولانی خود را به بخش های 15 ثانیه ای تبدیل کرده و در بخش استوری اینستاگرام خود آپلود کنید البته برخی گوشی های اندرویدی نیز به صورت پیشفرض این قابلیت را با خود به همراه دارند و نیازی به نصب برنامه های جانبی نیست!

اگر از کاربران سیستم عامل آی او اس هستید ، اپلیکیشن هایContinual یاCutStory برای همین منظور تولید شده اند تا بتوانید به راحتی ویدیو خود را به بخش های 15 ثانیه ای تبدیل کنید.

اما کاربران اندروید می‌توانند از برنامهVidTrim برای قطعه قطعه کردن ویدیو‌های مورد نظرشان استفاده کنندالبته روش استفاده از برنامه VidTrim کمی متفاوت بوده و شما باید به صورت دستی خودتان ویدیو را ۱۵ ثانیه ۱۵ ثانیه جدا کنید.و باید حواس‌تان به دقیق بودن مدت زمان هر قطعه از ویدیو‌ها باشد.

 

 

منبع:بروزرسانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار